Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1481 ggr
Anterrabae
5/26/15, 12:01 PM

Goddagens 26/5

Hur är läget idag? Vad händer?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Anterrabae
5/26/15, 12:03 PM
#1

Jag hoppas på ok väder, på att kunna prova och gå en liten sväng idag och inte ramla/få tokont. Vädret är ganska soligt, men litenbakom blåsigt. Det är lite svårt att tänka att det snart är sommar, här har knappt träden slagit ut.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
5/26/15, 2:45 PM
#2

Här öser regnet ner nu… :( Jag sitter med uppsatsskrivning i princip hela dagen. Måstr ut och kolla till djuren och gå ut med hunden så klart också. Lite disk stökas undan succesivt också, tar en paus från plugget genom att diska då och då. Så snart syns köksbänken igen :-D

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
5/26/15, 6:58 PM
#3

Åh, vilken lyx med synlig diskbänk! ;) Här har det varit soligt och jag har tagit en försiktig promenad med hunden till busshållplatsen och tillbaka. Med välsnörade stadiga kängor så gick det bra. Har inte gruvligt ont efteråt heller! :D det går framåt. Jag tycker däremot att det är läskigt hur rädd man kan bli för vardagliga saker som att gå. Jag känner att jag verkligen är rädd för att gå, för att riskera att ramla.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
5/26/15, 11:19 PM
#4

#3 handlar om att träna, träna och träna. Att du spänner dug är inte konstigt - två stora olyckor på kort tid ju. Då litar man inte på kroppen automatiskt sen.

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
5/27/15, 3:39 PM
#5

Jo jag inser att träning är nyckeln, och jag lär ju tillbringa min tid ståendes på ett ben framöver ;) det läbbiga är att foten liksom bara kollapsar och faller ihop utan "förvarning", det har till och med hänt när jag står stilla på plan mark… Men tränar jag inte på det lär det inte bli bättre..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
5/27/15, 5:13 PM
#6

Nej men precis. Sen så kanske det är något som dem får utreda vidare ifall det fortsätter så? Ifall det är något fel på nervkopplingarna nedåt i benet eller så?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
Anterrabae
5/27/15, 8:16 PM
#7

Jag tänker så här, att de får gärna börja kolla på det redan nu ;) så jag inte behöver förvärra det mer än nödvändigt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
5/27/15, 9:57 PM
#8

Fast träning kan aldrig förvärra det :)

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
5/28/15, 4:13 PM
#9

Sant! Träning är alltid bra ^^ bara lite drygt att komma igång..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: