Annons:
Etiketterehlers-danlos-edshypermobilitetsyndrom-hms
Läst 1332 ggr
Ella1975
2015-02-07 21:47

Sterilisering

Hej! Jag har steriliserat mig för en vecka sen äntligen. Har haft p-sprutan i 10 år och slutade för 1 år sedan. Efter det så har jag mått mycket bättre i kroppen :) Men nu har jag fått mens för första gången på 11 år och jag mår jätte dåligt. Men jag hoppas att det avtar vart efter. Finns det någon annan som har steriliserat sig ? Hur har det isåfall funkat för er?

Ella1975

Annons:
annia1
2015-02-08 00:44
#1

Den här sajten är utlyft från nätverket och jag vet inte hur många som faktiskt fortfarande läser här. Så chansen att du ska få svar här är rätt liten.

Då jag antar att din fråga har med hypermobiliteten att göra så vet jag inte vilken sajt jag ska tipsa om i stället. De närmaste jag kan komma på är hälsa och kvinna, men då även skriva i ditt inlägg att det gäller hypermobilitet.
Annars om du känner att de sajterna inte riktigt passar så kika i listan längst ner så kanske du hittar nån bättre. Finns ju även sajter om du klickar på rubriken vilande sajter, men de är som rubriken säger inte så aktiva, men ligger ändå ute bland de andra.

.

hippoteket
2015-02-10 21:18
#2

Sterilisering innebär ju bara att äggledarna kapas på något sätt, övriga funktioner är kvar och man har mens och så precis som vanligt.

Jag är ju i den åldern att jag mest väntar på att mensen ska försvinna helt, men det lär väl tyvärr dröja lite till, tror jag.

Anterrabae
2015-03-26 22:39
#3

Nu är sajten pålyst i nätverket igen. Så prata gärna på ;) Själv är jag inte steriliserad, men däremot väldigt hormonkänslig. Så jag följer tråden med största intresse!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: