Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1868 ggr
Anterrabae
2014-02-16 01:05

Februari-Mars

Jag hittade ingen februaritråd.. Och eftersom halva har passerat så blev det en som hänger med Mars. Så tänkte jag.. Välkommen att snacka öm ditt och datt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Anterrabae
2014-02-16 01:05
#1

Ska eg sova nu, men det blåser som 17 och det bara isar och värker.. Jag känner mig redn helt urblåst., hoppas det drar över snart.. Annars blir det en natt i värktabletternas tecken.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

RuiXue
2014-02-16 01:15
#2

Blåser rätt så rejält här med! Trots att jag är mycket längre inåt land. 

Hualigen vilka låtar som gick vidare till finalen i Melodifestivalen! De två sämsta bidragen på hela kvällen🤪

Jennie


Razzora
2014-02-16 02:22
#3

Får man fråga vart ni bor eftersom det blåser där? Här är det mer eller mindre vindstilla, bor några mil ifrån Kalmar.

----------------------------------------------------------------
Saknar dig Nisse Hjärta R.I.P. 2008-10-05 - 2014-02-12
Sajtvärd på mobiltelefoner.ifokus.se och android.ifokus.se

Anterrabae
2014-02-16 16:57
#4

Jag bor på västkusten, mellan Gbg och Uddevalla. I det underbart vackra blåshålet Bohuslän ;) Stebungsund heter det. Dessutom bor jag bara tio minuters promenad från havet, så det är ganska kustnära även här. Och då blåååser det.an känner sig nästan alltid lite urblåst. Har inte kollat mello de senaste två tävlingarna. Tänker kolla ikapp, men tajmingen har varit fel liksom. Nu är det strax dax för middag.. Ska bara laga den först 😍

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

RuiXue
2014-02-17 00:50
#5

Jag bor inåt land, lite mindre än en timma norrut på E20 från Göteborg (i Vårgårda) och det blåser fortfarande som sjutton här!

Men, Sveriges dam och herrlag i längdskidor har ju skrivit historia, så jag skiter i att det blåser😃

Jennie


Upp till toppen
Annons: