Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2438 ggr
[Tassy]
9/9/13, 12:08 PM

Tjoho vecka 37, vad händer?

Nya tag igen! Hur mår ni allesamman?

Här är det lite upp och ner som vanligt 😉
Sen jag bytte träningsteknik på gymmet så har det bara svishat till på vågen! 😮 jag stannade ju min viktminskning för jag kände mig nöjd och har legat och pendlat upp och ner +-2-3 kg och varit hyfsat nöjd med det. Har tränat på och märkt tydligt att jag har fortsatt att bränna fett och bygga muskler. Men nu på bara några dagar så har flera kilo trillat av 😃 jag har nu prick ett kg kvar till mitt ursprungliga mål!

Sist vi handlade hade jag tränat mitt hårdaste pass nånsin på gymmet, och då på kvällen storhandlade vi, och jag bar hem allt själv! 😮 Visst jag åkte på inflammation i nacken men hallå! jag klarade det! 🥳 och fort gick det också! 

Annars är jag mest hemma och vilar med massa film 😛 jag må träna hårt, men däremellan ligger jag som en dösill på soffan och återhämtar mig. 😎

Annons:
DesK
9/9/13, 7:47 PM
#1

Heja Tassy! 🏆 Nu har jag kommit igång med simningen! 🙂

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
9/9/13, 8:57 PM
#2

Härligt Dessan! 😃

Idag var jag iväg på vårdcentralen och lämnade tusentals prover kändes det som 😉 utredning av sköldkörteln och prat om levaxin på prov i ett halvår. Vi får se vart detta bär hän! Snart kanske jag kan få må bra jag också 😮

Chestnut
9/9/13, 9:23 PM
#3

Go kväll!

Fullt upp som vanligt, nästa vecka ska jag dock ta det avsevärt lugnare. Har 2 inlämningar och 1 prov denna vecka skolmässigt samt ska måla hela stallet invändigt, hinna rida, hämta hö och… Undvika att krascha helt. Grät imorse av smärta igen, har sovit urkasst och är så förbannat slutkörd. Är 1½ vecka kvar tills jag har telefontid med min gynläkare och jag räknar minuter. 😢 Isolerar mig därför lite grann, är inget vidare att ha och göra med för tillfället.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
9/9/13, 9:26 PM
#4

#3 Bra att du kan dra ner på tempot lite till veckan, du får inte glömma bort att ta hand om dig själv 🌺 Det finns bara en Chess, hon får inte gå sönder! 😮 kram!

DesK
9/9/13, 9:31 PM
#5

Chess många styrkekramar från mig! ❤️

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Anterrabae
9/10/13, 12:14 AM
#6

Huga Chess! Hoppas din livskarusell lugnar sig snart. Väggen låter som den kan komma med stormsteg.. 🌺 Försöker skicka lite kramar och energi till dig!

Tassy och Dessan är duktiga som kommit igång med träning. Jag önskar jag kunde jag också, men har inte hittat något jag håller för. kanske någon form av dans… Det funkade i alla fall en gång, med resultatet mer energi, och mindre ont. Bortsett från såren under fötterna.

Förtillfället håller jag på å få nya handtag till luckor och lådor i köket. Det blir lite coolt sådär. Men vad som inte är ett dugg coolt är att Lådhurtsen jag har en gång i tiden har lackats om, och nöttena skruvade fast handtagen i våtfärg. Så nu när vi tar av handtagen för att sätta dit mina nya, fina och gröna.. så följer färgen med! 😮Så hurtsen kommer behövas spacklas och målas om! Inte vad jag tänkte mig direkt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Chestnut
9/10/13, 11:00 AM
#7

Kram till er tjejer! 🌺

Som sagt - fullt upp här men nästa vecka SKA jag ta det lugnare. Börjat känna av förkylningen som går i familjen dessutom så ska nog försöka tvinga mig till vilodag på torsdag-fredag någon gång.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
9/10/13, 3:02 PM
#8

Har inte så mycket att komma med annat än gnäll så överlåter det aktiva pratet till er🙂

Många kramar till er och pepp <3

Chestnut
9/12/13, 11:14 PM
#9

Haft ett helt otroligt konditionspass med ena pållen så svävar på små fluffiga moln mentalt samtidigt som kroppen skriker hej vilt att den kommer INTE ställa upp på annat än vila imorgon…

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
9/13/13, 3:15 PM
#10

Idag pysslar jag här hemma.. Vi får gäster och ska äta kräftor ikväll. Så jag ska göra en Cole slaw med mjölksyrad gurka i, fixa något gott till kaffet och annat småfix 😊

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
9/13/13, 9:05 PM
#11

#10 coleslaw med mjölksyrad gurka låter gott :)

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
9/13/13, 9:09 PM
#12

Idag har jag tagit sovmorgon, skrivit en uppsats, vilat lite till, talat om för hästarna att de är helt otroliga och att jag älskar dem över allt annat, målat lite grann och slutligen ridit en kort stund för att befästa skolorna på prinsen. Nu känner jag mig som överkörd av ett tåg - vila var det ju! :(

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
9/14/13, 5:41 PM
#13

Lugnare dag idag. Skönt! 

Hur har ni andra det? 🙂

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Aquelegia]
9/14/13, 6:54 PM
#14

Veckan avslutas med ledighet. Är så slut i kroppen herremin! Överansträngt mig något förbaskat och existerar inte en lem i kroppen som är villig att lyda utan att smärta, triggerpunkterna och smärtsignalerna är urballade och lugnar inte ens ner sig av muskelavslappnande. LITE vilsen utan min spikmatta som är puts väck😕
Tack och lov har det hänt en hel del positivt i veckan som peppar.

Har dessutom världens (enligt mig) vackraste rosbukett ståendes på köksbordet, om jag har fått de ? Tja, ehum kan man säga. Jag köpte de, men till sambon, dock med tanke på att jag skall kunna ställa den på köksbordet och se på skönheterna ^^

[Tassy]
9/15/13, 1:14 PM
#15

Jag har haft en helt underbar vecka med gott sällskap och underbara vänner 🌺

[Aquelegia]
9/15/13, 3:08 PM
#16

Unnade mig choklad igår och vaknade med frossa/mordisk migrän inatt. Det riktigt knäppte i hjärnan sådant tryck var det. Fan ta godis! USCH!
Sitter och blänger argt på resterande chokladbitar😢Börjar må bättre nu och jag som skulle köra idag. Tur sambon kan köra annars hade jag inte kunnat komma iväg på bebismys😍

Anterrabae
9/15/13, 3:56 PM
#17

Haft härlig vecka och helg med goda vänner och familj. Idag är jag dock lite illamående och knakig. I morgon kommer goda vänner och hälsa på och vi har inte setts på hela sommarn! Ska plocka och greja lite till i morgon, och planera middag och sånt 💛

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: