Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1807 ggr
rogart-63
9/5/13, 3:07 PM

TV-Program

Arga doktorn ikväll om EDS. svt 1 klockan 21 00

Annons:
[Tassy]
9/5/13, 3:15 PM
#1

tack för påminnelsen, måste ses!

[Aquelegia]
9/5/13, 3:22 PM
#2

Får kolla på svtplay sen🙂

Anterrabae
9/5/13, 7:36 PM
#3

Oh, ska kolla! tack!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
9/5/13, 7:52 PM
#4

Påminner lite, snart dags att kika!

[Tassy]
9/9/13, 2:49 PM
#5

Ok, i ärlighetens namn, vad tyckte ni om programmet? 🤓

[Aquelegia]
9/9/13, 4:36 PM
#6

Snacka om att artiklarna var värdelösa som jag läst, suck hittills tycker jag programmet speglar verkligheten bra!

Annons:
chilisalsa
9/9/13, 6:00 PM
#7

Länk kanske…. 🤪

Medarbeterare på Kost

Anterrabae
9/10/13, 12:21 AM
#8

Jag kände igen mig och mitt valsande i vården väldigt väl, även delar av hennes sjukdomsbild med inflammationer som kommer och går.. Ska faktiskt visa den för mina läkare som inte vill ställa diagnos..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Anterrabae
9/10/13, 12:21 AM
[Aquelegia]
9/10/13, 12:37 AM
#10

Om henne personligen kan jag bara säga att hon var ett riktigt föredöme för vad en diagnostisering kan göra för en människas välmående! Vilken skillnad på kvinnan, vilken livsenergi hon fick. Vad mycket så lite som rätt vård kan göra! Vad fan skall det vara så förbannat svårt för att få hjälp. Det tog väl inte alls lång tid innan hon mådde bättre igen sen när allt väl hade löst sig?! Ska det behöva vara så svårt att hjälpa en människa!

Anterrabae
9/10/13, 12:43 AM
#11

Och just att även om det inte är så mycket som kan göras, praktiskt, förutom typ träning och värkmedicin så BARA det att veta, löser så mycket!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
9/10/13, 12:54 AM
#12

I början av programmet tyckte jag det började ganska…löjligt. Aldrig hade jag kunnat tro att det skulle beröra mig så mycket. Usch fick gå runt lite i lägenheten och syssla med anant för att inte bli för nedstämd av faktan att vården inte är riktigt rätt och riktig.

Anterrabae
9/10/13, 1:53 AM
#13

Jag satt faktiskt och grinade periodvis.. eftersom jag sitter mitt i smeten själv just nu…

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Upp till toppen
Annons: