Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1804 ggr
[Aquelegia]
2013-06-19 12:44

Babbeltråd v 25

Onsdag och allt så det är nog dags att kika hur ni har det denna veckan.

Något speciellt planerat?

Annons:
[Aquelegia]
2013-06-19 12:47
#1

Jag skal på massage om en knapp timme. Kroppen skriker efter avslappning så jag skakar nästan. Fy så jag längtat och äntligen blir det av 😍

Var ute på landet igår och så stel att jag vart alldeles slapp. Kroppen ville bara inte anstränga sig. Så låg och solade istället så nu börjar färgen lägga sig lite. Skönt!

FK ringde mig nyss: "Har du tid att prata lite"
F*N tänkte jag nu får jag ett nekande.
1 Minut senare "så fåru pengarna nästa vecka" ehhhhhh jaha eh ja tack då. Jag som trodde jag stod utan fick mer än jag hade ansökt om hum fick en släng fk-syndrom innan jag förstod att det var ett positivt samtal ^^

RuiXue
2013-06-19 16:25
#2

Laddar inför att köra till Läckö på Fredag😃 Förutom några år då jag bodde i Danmark och inte kunde ta mig upp till mina föräldrar för att fira Midsommar, så har jag och mina föräldrar firat ute på Läckö sedan typ 1998 eller 99, tror det är 99. Och sedan typ 2000 har vi firat tillsammans med ett par ifrån Motala. Brukar bli lite långbord med Midsommar mat, jordgubbar med grädde, mycket prat och skratt! Så himla fint ute på Läckö vid slottet🙂 Hoppas bara att inte allt blåser bort och rinner ut i Vänern på Fredag, det ska ju tydligen bli skitväder som så ofta är på just MIDSOMMARAFTON!😟 Kommer sova över på Läckö Camping i husbilen tills på Söndag hur vädret än blir i alla fall! Jag kommer dock köra personbilen dit och hem, bra med lite extra plats för mitt bagage plus att det räcker för mig med att åka på Fredag (mamma och pappa åker till Läckö imorgon redan), då slipper Nisse vara ensam så länge också, har kattvakt till honom förvisso men tycker ändå inte om att vara hemifrån för länge.

Jennie


[Aquelegia]
2013-06-19 16:43
#3

#2 Vad härligt det låter. Neh det dåliga vädret blåser vi bort tycker jag!

Party ovanför vad i!!!! Sean Banan, Robbin "You" och dylika partylåtar. Sånt man INTE vill höra efter en stressnedsättande massage FAN helvetes grannar! Aldrig kan det vara tyst i det här huset!

MAssagen var skön men fick inte alls bort knutorna i ryggen :(
Däremot lossade hon bra mycket stretande i höften gud vad skönt! Hade inte ont nått ALLS i höften när jag lämnade massagen :D

RuiXue
2013-06-20 00:58
#4

Blev en sväng till Hyresgästföreningens midsommar firande på kvällen idag. Tyckte det var riktigt bra gjort att köpa 4 lotter för 10kr och vinna på 2 av dem😂 Ibland har man flyt! Många hade köpt mycket fler lotter (jag skulle köpt fler men de andra färgerna tog slut) och vann inget alls.

Jennie


[Aquelegia]
2013-06-20 12:43
#5

Neh massagen gav noll resultat nu dagen efter😕
Något med vädret gör mig förbannat stel med. Tur jag bakade och vispade ihop allt till tårtan igår, inte världens piggaste idag ^^

RuiXue
2013-06-20 20:47
#6

IDAG har badsäsongen utomhus inletts! Det stod tätt mellan mig och mamma vem som skulle bli först, men jag vann med ungefär en halvtimma😂 Åkte till en badplats ett par mil bort en stund efter att mamma och pappa börjat köra mot Läckö. Vattnet där jag badade var riktigt skönt! Speciellt med tanke på hur tidigt det ändå är på säsongen! Vänern var tydligen inte lika varm, men så är det ju en mycket större sjö också🤪

Jennie


Annons:
Anterrabae
2013-06-21 13:41
#7

Seg vecka.. Jag flyter runt i något slags ingenmansland.. Det får vara så. Det känns i kroppen att det är åska på väg. Firar inte midsommar, men ska iväg till vänner och grilla senare. Mysigt. Det var länge sen vi träffade dem. Innan dess ska jag slå en bea och fixa allt till grillspetten.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
2013-06-21 15:02
#8

Trevlig midsommar allihop! 

Själv kommer den här helgen ägnas åt seven games blandat med tömlongering tillsammans med pållarna 🙂 Men först - god mat och trevligt sällskap! 🍸 Åh just det ja, ska skriva ihop en uppsats också…

Med vänliga hälsningar
Chess

RuiXue
2013-06-24 00:39
#9

Haft en superskön helg ute vid Läckö slott! Att vara ute och campa må ha sina odds and ends vad gäller komfort (dagtid) och framkomlighet. Men åååååh så avslappnande det är! Sovit i husbil 2 nätter nu, kom hem igen för några timmar sedan och känner mig helt avslappnad efter en helg med begränsat 3G nät (dålig täckning) och ingen dator! Har umgåtts med mina föräldrar och vänparet, eller legat i husbilen och slappat med bingo (app på min iPad)

Sover jättebra i husbilen, sover uppe i överslafen ovanför förarhytten. Mina föräldrars husbil är helintegrerad så sängen är upphissad dagtid, men man sover så gott där på natten!

Jennie


Upp till toppen
Annons: