Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1444 ggr
[Tassy]
3/12/13, 11:24 AM

God dag 12/3

Är lite bättre i ögonen idag, dvs det gör inte så ont, men jag ser precis lika illa. Hmh.

Igår upptäckte jag ett stooort hål i tandköttet längst bak i munnen, får bara hoppas och be att det är en visdomstand på väg fram där! Förut har man nämligen inte hittat några visdomständer på mig i nederkäken. Risken är ju att det är tanden ovanför som har nötit upp hålet, men jag tycker jag borde ha varit svullen och haft ont i såfall (men det borde jag väl i vilket fall även om det är en tand på g). Hmm, mycket mystiskt detta. Tandköttet har liksom spruckit sönder helt och släppt från bakersta tanden. Funderar på att gå till tandis och kolla upp vad som händer egentligen. 🤔 Visst ser jag nåt vitt nere i hålet, jag bara hoppas att det inte är käkbenet haha! 😮

Annons:
[Aquelegia]
3/12/13, 5:13 PM
#1

Du pratade ju om något tryck härmodagen, inte så att du fått inflammation i ögonen med?
Herrejisses vad du skrämmer upp en flicka, nu går du och kollar upp allt omedelbums, ser riktigt skräckscenario framför mig med en bamsetand som växer fram och tar över hela munnen på dig😮

Idag har jag kört dubbellektion. Skulle gått på introduktion till engelska idag men jag MÅSTE verkligen bli klar med körkortet först. Har inte öppnat körkortsboken en enda gång sedan jag börjat med matten. Att då börja med engelska är ju rena idiotin!

Har till 20juni på mig att bli klar med både matte och eng så det hinner jag nog ändå.

Nacken min bråkar, svider och gör mig dåsig/trött. Dålig muskulatur NÄHÄ som hela min kropp då!👍 Men höften den går inte framåt mer nu så är lite vilsen. Jag klarar just nu inte ännu en spruta. Samtidigt som jag egentligen borde ta den nu när det ännu inte hunnit bli sämre igen.
Bla bla bla tror jag får allt sätta mig och skriva upp allt jag behöver ta tag i med kroppen. Så bekvämt att strunta i det😃

Anterrabae
3/12/13, 11:45 PM
#2

Jag blir orolig när jag läser om dina ögon Tassy! Kolla upp dem snälla! Jag vet av erfarenhet vad det kan ställa till ju! :/ mycket bättre att VETA att det inte är något än att hoppas det.. Jag är lite splittrad, mellan vad jag vetat tidigare och vad jag lärt mig de senaste dagarna. ;) har snubblat över en kost som läker tarmväggen, och botar allergier och intoleranser. Läker läckande tarmväggar och IBS samt förbättrar psykiska problem och mildrar autistiska drag. Dvs något för hela min familj :) maken med as och add mår redan, på mindre än en vecka bättre i sitt psyke och får saker gjorda. :D dottern som får flyta med av bara farten är lugn, glad, kreativ och harmonisk. Personligen har jag nått nya nivåer i avgiftning och tarmläkning. Skadorna efter den förbenade cellgiften börjar vända :) en nära vän har hållit på i en halv vecka och märker så drastiska förändringar i sitt liv att jag blir helt stum. Alla fem diagnoser hon har och/eller utreds för är förbättrade, däribland whiplash, fibro allergier/intoleranser och IBS. Hennes ev bipolaritet har också lugnat sig i svängarna.. Mycket att tänka på nu när fler pusselbitar kan läggas och insikten vad som kan göras med mat landar. :D

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: