Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1251 ggr
[Aquelegia]
2013-03-08 11:56

God morgon 8/3

Vaknade slö idag igen men väl uppe mår jag toppen. Sitter i och för sig och latar mig oförskämt i soffan nu👍
Mitt skrivbord är åter mitt så jag kan äntligen låta mina pluggsaker ligga framme såsom jag känner för att lämna de istället för att plocka rent soffbordet hela tiden. Mycket lättare att plugga när böckerna redan ligger öppna och ropar "hej" ^^

Haha snacka om off topic men det är min lilla ilandslycka just nu, ett eget skrivbord😃

Hur är det med er och händer det något roligt i helgen?

Annons:
Chestnut
2013-03-08 12:29
#1

Dagens! Här är det aj aj aj… Har börjat min dag i soffan, ska sen iväg och uträtta lite ärenden innan kvällen får ägnas åt att ta hand om akut sjuk häst (inte fröken) och hålla koll på tackorna som ska lamma när som helst. Mår verkligen inte bra idag…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2013-03-08 16:35
#2

Tjohej!

Har sprallat runt i solen mest hela dan! Nu har jag precis svalt en brakmåltid och ska iväg och träna bara maten har sjunkit! Gymmet en fredagkväll, tror ni jag får vässa armbågarna!? 😃🤪

[Aquelegia]
2013-03-08 21:57
#3

#1 😕 Hoppas det har gått bra under dagen och fick massa energi från de söta lammen!

#2 Haha seriöst, så mycket folk fredagkvällar? Kanske såg jag dig allt trampa på crosstrainern? Neh kollade faktiskt inte upp till gymmet på vägen hem. Jobbar jag någon dag när du jobbar får du komma förbi och säga hej😃

[Tassy]
2013-03-08 22:59
#4

Nix kom aldrig iväg till gymmet idag. Brukar kolla om jag ser dig när jag är där, men det gör jag aldrig. Inte törs jag fråga heller. :p

Upp till toppen
Annons: