Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1355 ggr
Chestnut
2013-03-03 10:39

God morgon 3/3

Hur mår ni idag?

Jag har svårt att förstå att det redan är söndag igen! Jisses vad fort tiden går… 😮

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2013-03-03 11:49
#1

dagens. sprängande huvudvärk hela natten, dåligt humör och mensvärk från helvetet. urk.

Anterrabae
2013-03-03 13:21
#2

Håller på att ladda för hemfärd från stockholm. Det ska bli skönt att komma hem igen och få återgå till det vanliga livet igen. Det kan vara påfrestande att bo under samma tak som sin Mor ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2013-03-03 18:01
#3

Var och badade igår, triggerpunkten i höger skulder har larmat så jag blir knäpp. Nåja, annars har det varit en toppdendag. Håller på och rensar och har fått tummen ur så lägenheten börjar efter över 3 år ta sig och se ut som ett funktionellt hem!

Nu ska jag äta gott och njuta av att vara ensam lite.

Anterrabae
2013-03-03 19:09
#4

På tåget, lämnat Skövde för 20 minuter sen om 1h och 10 min är vi Göteborg och träffar familjen! :D jag börjar känna hur ont jag har och trött jag är, kommer ha nackproblem ett par dagar framöver :P

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
2013-03-04 07:27
#5

Igår var ingen bra dag alls smärtmässigt, trött, febrig och jätteont. Men vi hade det mysigt med lite bra filmer och hästarna var så snälla så och skötte sig exemplariskt vid all hantering, sötnosarna ❤️ Är sån isgata här så vågar knappt gå ut…

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: