Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1164 ggr
[Mamma-Mia-Marie]
2013-02-28 08:59

28/2 Morron!!!

Strax akut till jour läkaren min arm har gett upp - akut röntgen tid i morgon av nacke/arm…(muskel/nerv i kläm - axel/nyckelben ur led?) Efter morgon mötet…Behöver även handla idag - frukt mm. bakar lite bröd just nu och skall strax gå på VC och träffa läkaren…Storhandla på lördag, ta det lugnt söndag (packa) och så iväg måndag morgon - klockan 07 på sjukhuset - operation!!!

Hur ser slutet av veckan ut för er?

Annons:
[Tassy]
2013-02-28 13:30
#1

Dagens!

Jo här är det full rulle, städar och donar idag, i morgon får jag besök på förmiddagen och sen ska jag ut med ett gäng vänner på kvällen. Kul att komma ut lite för en gångs skull! 🙂

Igår kväll var jag med om ett sånt där megabrak i ryggen då allting släppte, uppskattar nog en 15-20 låsningar som släppte som ett brakande pärlband. Sådär så man i rena chocken och förskräckelsen stannar upp och kollar så man har känsel och rörlighet överallt fortfarande. 🤦‍♂️Så idag rör jag mig normalt, har inga kramper i ryggmusklerna och inflammationerna backar undan snabbt.

I övrigt undviker jag datorn i mesta mån då jag sitter illa framför den och det förhindrar läkningen i nacke och rygg.

[Mamma-Mia-Marie]
2013-02-28 16:44
#2

Samma här - undviker datorn…prover tagna på morgonen visar ingen infektion men en inflammation konstaterades i axeln (led) och efter röntgen i morgon skall dom avgöra om det är för att den sitter lite "löst/glappt" och klämt muskler och nerver…

Får väl inflammationsdämpade efter operationen (måndag) då jag är så himla överkänslig mot medicin vill dom ej blanda in nått nytt inför operationen (smart tycker jag också)

Hoppas ni andra får en skön och trevlig helg…hojtar väl sen då jag är hemma igen om jag orkar!

Chestnut
2013-02-28 18:41
#3

God kväll! Idag har jag varit ledig från allt jobbigt och bara gjort roliga saker. Köpt hästfoder, en kokbok på bokrean och tog en kaffe i stan. Sen jobbat med en fjolligt rädd bebishäst i solskenet, gosat med Fröken massor och totalt gått på tre promenader varav två med hästar ;) Gått över en mil totalt idag så det lär definitivt ta död på mig i flera dagar, redan nu gör det förbannat ont. Men var otroligt härligt i solskenet! Känns som att kostomläggningen redan börjat ge positiva effekter i form av ökad energi trots att det bara är dag tre :)

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-03-02 21:53
#4

Ts: all lycka till på måndag!

#1 Hoppas hoppas det släpper nu! 

#3 Solen, sicken härlig kick!

Jag började och slutade en timme tidigare fredagen, köpte med sushi hem och hade vinkväll med väninna. Våldgästad av syster+respektive.

Lördag bad/relax och blev bjuden på middag nyligen. Lite öl och nu inväntar jag lusten att orka dra ut på krogen. En väninna är redan ute men orkar inte stå i kö. Iofs har jag aldrig behövt stå i kö men någon gång ska vara den första ☺️Imorgon ska jag iväg på något men minns inte vad. Får försöka luska fram ikväll vad det var för något utan att avslöja att jag glömt 😉
Sedan i torsdags sjunedrans skämmigt bra helg!

Upp till toppen
Annons: