Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1359 ggr
[Tassy]
2/24/13, 11:50 AM

God dag 24/2

Idag mår jag mycket bättre, hade migränkänningar hela dagen igår. Börjar misstänka att jag haft migrän under natten som jag sovit mig igenom, och så haft efterkänningar under gårdagen.

Nu undrar flundran om jag ska ta mig en svängom och storstäda, är rastlös och det är skitigt här! Dammsuga, damma, moppa golven och diska. Jag får börja smått och känna om jag blir dålig igen. 🤔

Hade det där förbaskade nyckelbenet ur led i natt igen, måste nog snart kolla upp det ush, märker bara att det känns konstigt och när jag skulle undersöka om det var ömma muskler så sa det pop och hela benet flyttade sig nästan 1 cm. Jahopp, så utslitet redan? Blä 🤦‍♂️

Annons:
[Tassy]
2/24/13, 12:56 PM
#1

Pust, fick ett ryck att plantera om blommor, jorden jag hade hemma räckte precis! 👍 Dessvärre får jag plantera om ena blomman snart igen då krukan jag hade inte räcker så värst långt. 😛

Chestnut
2/24/13, 1:43 PM
#2

Här har jag hunnit vara superenergisk hopptränare, Frökens glädje smittade både mig och ryttaren så det blev ett jättehärligt pass 😃 Älskade tokstolla till häst, en gång hoppstjärna - alltid hoppstjärna även om de tre hindrena var så att hon bara kunde kliva över så laddade hon som om höjden låg på 1.20. 😍 Enda som hade kunnat göra det ännu mera perfekt vore ifall det var jag som satt på…

I övrigt har jag bakat färdigt det jag inte orkade igår och ska snart sätta fart med långkoket till middag idag. Har en okej dag värkmässigt och njuter av solskenet så passar på att ta till vara på energin!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/24/13, 1:45 PM
#3

#2 åh vad härligt! 😃

Chestnut
2/25/13, 12:24 AM
#4

#3 Var superhärligt! 😃 Men det kostade rejält känner jag nu på kvällen… särskilt städningen.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: