Annons:
Etiketterehlers-danlos-edshypermobilitetsyndrom-hms
Läst 2665 ggr
[Tassy]
2/23/13, 2:15 PM

Bristning i tinningen?

Jag har fått en mörkskiftande gråsilvrig bristning i höger tinning 🤔 huden är förändrad i strukturen och insjunken, precis som mina övriga bristningar, men i tinningen och mörktonad av alla saker? Jag lyckas inte ta någon bild som visar ordentligt, men jag fortsätter att försöka. Känns lite otäckt måste jag säga. Har haft en del smärta och huvudvärk som har strålat härifrån i omgångar. 🤦‍♂️

Annons:
Chestnut
2/23/13, 2:19 PM
#1

Hum, mysko! Nog för att jag kan få bristningar på udda ställen (exempelvis mellan tårna) men tinningen var något nytt. 🤔

Jag har också några sådana där riktigt mörka, silvrigt glansiga bristningar som dessutom är mer insjukna och bredare än övriga, kommer ihåg att en läkare anmärkte på dem men kommer inte ihåg exakt vad han sa…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/23/13, 2:22 PM
#2

Det känns lite lagom läskigt sådär haha! den är ungefär 2cm lång och nån milimeter bred. Jag får lätt acne i tinningarna, undrar om huden helt enkelt kapsejsade till slut? 🤔 men så illa har det väl egentligen inte varit heller, nej jag bara gissar hejvilt. 🤦‍♂️ trodde först det var en ådra som syntes och såg mörk ut (ja den är så mörk alltså, i vissa sken, i andra vinklar ser den ut att vara hudfärgad/ljussilvrig/normal bristningsfärg). 😐

Upp till toppen
Annons: