Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1341 ggr
[Tassy]
2013-02-23 13:41

God dag 23/2

Snart är februari månad slut, tiden går fort! 🙂

Hur mår ni och vad gör ni? Ni är så tysta nuförtiden. 🤔

Här lufsar livet på som vanligt med träningsvärk, stökig lägenhet och allt det där gamla vanliga. Har fått ett ryck och börjat lyssna på gamla godingar medan jag småpysslar här hemma.

Ser galet mkt fram emot helgen, då vi är ett gäng som ska gå ut och ha askul tillsammans! 😃 och jag tänker för en gång skull släppa loss och inte vara den där tråkiga torrbollen. 🥳

Annons:
Chestnut
2013-02-23 14:14
#1

Dagens!

Här har snabeldraken tagit en svängom i halva huset, andra halvan kvarstår… Har blivit frisk från den där influensaaktiga historian nu så dras bara med mitt vanliga istället. Inte haft en rolig vecka alls vad gäller både kropp och knopp, hänt mycket i familjen de senaste dagarna, tyvärr övervägande negativt 😕

Idag varvas städning med vila med stöka i köket med mera vila… Och hästarna givetvis. Gjort som så hela morgonen att jag knäppt på Masterchef/Sveriges mästerkock/Jamie Oliver på TVn, städar och stökar i reklampauser och vilar övriga programmet. Så städningen går lååångsamt… 😴 Städplanerna är förutom städa efter mig i köket och dammsuga att hinna putsa lite fönster, tvätta och rensa garderoben. Köksstöket består mestadels av göra olika matlådor (lasagne, pajer etc) och sen ska jag testa mig på två nya bakverk. 

Lär ta hela dagen det här eftersom jag inte jobbar på snabbt direkt…

Hoppas att ni får det trevligt Tassy! 🥳

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
2013-02-23 14:43
#2

Jag har varit rätt tyst p.g.a av all skit jag måste bråka med, jag sitter nu 1 timma i veckan hos en kurator och storbölar. Jag mår rent uta sagt SKIT. Men lite ljus har lvet har det allt varit i och med diagnosen, och sen att jag har kommit i gång med rehab. Jag Har idag släpat iväg mig på ett barnkalas utomhus trots migränen och tack och lov så startade mensen 10 min efter det vi kommit hem.

Chestnut
2013-02-23 20:40
#3

#2 KRAM! ❤️Det är inte lätt när man precis fått diagnos, massor att smälta… Tur att du har kurator att gå till iaf.

Här blev det en oförberedd powernap med mat (köttgryta) på spisen… Slocknade pang boom i soffan. Tack och lov blev ingen skada skedd och när jag vaknade var maten precis klar även om matlusten försvann och ersattes med ovanligt jobbigt illamående 😕

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
2013-02-23 22:11
#4

Diagnosen tar jag med lättnad, skönare att veta vad det är än att pehöva spekulera i det själv. Det jobbiga är att få folk att fatta att min kropp känns som ett jävla korthus och den kräver tid för rehab.

Upp till toppen
Annons: