Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2348 ggr
[Tassy]
2/20/13, 10:34 AM

God dag 20/2

God morgon på er alla!

Här vräker det ner lappvantar idag!
Mina planer för dagen är gymmet och att röja diskbänken. 🤪

Annons:
qawqaw
2/20/13, 1:04 PM
#1

Jag kan nu från och med idag säga att jag har EDS, läkar besöket gav jätte mycket och jag ska få hjälp med både fk, tandvården m.m :). En STOR sten har lättat så jippi jag ser ett ljus i den mörka tunneln. Idag ska jag göra som Tassy och röja diskbänken vilket jag inte har haft orken till på länge, jag ska även plantera citronkärnor med barnen.

[Tassy]
2/20/13, 1:28 PM
#2

Grattis eller vad man nu säger! Nu är sökandet efter svar slut! Även om man får beklaga en så tråkig diagnos! 🤦‍♂️

Anterrabae
2/20/13, 1:30 PM
#3

Härligt qawqaw! Det är så skönt att få svar, då kan man få sinnesron att jobba vidare.. Jag röjde diskbänken i morse. :) och nu är vi nylunchade vid braehus på väg upp till Stockholm.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
2/20/13, 1:33 PM
#4

Den där diskbänken va, den bara står där, fortfarande lika skitig! 🤪 tänk om den kunde städa sig själv!

[Mamma-Mia-Marie]
2/20/13, 3:18 PM
#5

goddag (fd. trollkvinnan_66) sen tog det stopp, vet ej ens vad jag skall skriva, har skrivit i några andra trådar på morgonen och min hjärna är mest bara förvirrad just nu…"grattis" #1 fast ändå inte…har själv nyss fått diagnosen också men idag känns allt bara skit!, efter träff med genetikern och dotter *suck* men hoppas ni andra fått en bra dag!

qawqaw
2/20/13, 4:05 PM
#6

Ja det är helt sjukt igen med att känna lättnad över att man har fått på papper att man inte är som man ska, men nu har jag nått att trycka upp i ansiktet på dom som trycker ner mig på olika sätt när det enda jag vill är att få hjälp. Jag fick även veta att min kropp är i värre skick än vad jag trodde och han höll på att subluxera både det ena och det andra, mina fötter sitter tip inte ens fast så det var lite konstigt att ingen annan har reagerat på det tidigare och att jag har stukningskännsla var ju inte så konstigt då. Sen fick jag veta det jag igentligen visste innerst inne att allt detta har gjort att jag har fått en depression. Men nu ska jag gräva mig upp ur min lilla grav och ta över mitt liv.

Annons:
Chestnut
2/20/13, 7:34 PM
#7

Hoppas att du får den hjälp du behöver nu qawqaw! 🙂

Läkarbesök i förmiddags och sen har jag legat och halvsovit tills nu. Influensan har kommit till familjen 😕

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
2/20/13, 7:57 PM
#8

#7 Blä för influensan

Upp till toppen
Annons: