Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1616 ggr
[Tassy]
2/19/13, 11:18 AM

God dag 19/2

Här är det ömt och stelt som tusan idag. Ska snart åka iväg och storhandla, sen blir det vila resten av dagen som det känns just nu. 

Hur är det med er?

Annons:
Anterrabae
2/19/13, 12:55 PM
#1

Ont i örat, skevt i nacken och förvirrat ;) Håller på att packa för Sthlm. Det bestämdes igår kväll att vi passar på att ta trippen dit nu, så är det klart sen ;) Försöker samla tankekaoset så jag får ordning på allt.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2/19/13, 1:21 PM
#2

Är lite frånvarande, skov började utan förvarning igår.

Öronen har släppt, bara lite, lite udda känsla kvar. Vitlöksklyftor gjorde susen.
Inväntar svar för en bostadsrätt som vi är intresserade av, byta upp sig 15kvm och minska hyran med en tusenlapp ja tack! Dessutom en inglasa balkong på 10kvm ännu mer ja tack!
Får jag äntligen användning för min växthuslampa!
Återgår till att vara frånvarande i min lilla bubbla, sovit alldeles för lite och vaknade för första gången i mitt liv med påsar under ögonen, jag passar inte i guccibags!

Ha det gott folk!

RuiXue
2/19/13, 3:46 PM
#3

Med tanke på gårdagens helvetesdag på IVA så mår jag riktigt bra idag! Det var inte ett helvete att vara på IVA, personalen där är helt underbar! Riktiga änglar i sköterskeuniformer! Men skälet till att jag var på IVA hela dagen var mindre skoj…

Jennie


qawqaw
2/19/13, 4:49 PM
#4

#3 Men usch IVA lät inte kul, var du i A-ås? jag var och gästade där i somras i en skrubb, personalen hade så dåligt samvete.

#2 15kvm är ju kanon, vad ska du odla?

Igår var första gången sambon nämne ehler-danlos vilket är stort steg för honom och idag pratade även om lillas kommande ortoser. Han vill fortfarande inte inse hennes överrörlighet och refererade till sin egen gummikropp som han inte har så jätte ont i (fast han inte kan sova hela nätter för smärtan).

Chestnut
2/19/13, 5:02 PM
#5

Jag har försovit mig så att jag precis hann åka, tillbringat över 7 timmar idag på resande fot och 3-4 timmar i väntetid för ett möte på under 30 min. Men men, nu är det gjort, jag är hemma och ska ta hand om djuren innan jag tillåter mig att känna efter hur j*vla ont jag har… It's bad.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: