Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1752 ggr
[Tassy]
2013-02-18 14:02

God dag 18/2!

Har haft besök av Chess på morgonkvisten, vi passade på matt handla lite och luncha på stan. Mums vad gott! 😃

Nu väntar jag på att lunchen ska sjunka sen bär det iväg till gymmet.

Annons:
Anterrabae
2013-02-18 16:11
#1

Vad trevligt, för er! :D Här är det en ganska lugn morgon. Jag ska baka lite frukostfrallor med surdeg till dottern. Så får vi se vad vi gör med resten av eftermiddagen. Både dotter, make och jag är ganska slitna idag av någon anledning.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

qawqaw
2013-02-18 16:52
#2

Jag har haft en jättebra/pissigdag, jag har varit hos AT som är helt toppen och jag fick med mig 3 ortoser där ifrån och även erbjudande att göra ett par småttisar till min yngsta. Sen har jag ring och pratat med fk som sög all glädje och energi ur mig, sen har jag pratat med Ortopeden som vill att jag ska överklaga. Jag gick till arbetsförmedlingen för att fråga hur jag ska göra eftersom dom skrevur mig så jag inte skulle få ersättning och det ser nu ut som jag inte får fk ersättning. Nu visade det säg att handläggaren som skrevur mig skulle ha väntat tills jag fått beviljat så nu skrev dom till a-kassan att det var en felaktig avskrivning. Slut kontentan är nu att jag är arbetsökande/sjukskriven i väntan på ersättning 😮

Just nu vill jag bara trycka i mig 20 påsar POLLY och gräva ner mig under en sten. Skämt å sido, kan man själv avbryta ansökan om sjukpenning?

[Tassy]
2013-02-18 21:50
#3

Ush, kryakramar till er bägge!

Jag har så mycket träningsvärk i ryggen att jag funderar på att hugga av tuttarna och sova på mage i natt! 😮👍

Anterrabae
2013-02-18 22:03
#4

#4 då får man ont i nacken, bortsätt från det där med huggandet ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
2013-02-18 22:10
#5

Jag kan kapa knölen som sitter mellan axlarna också 🤪

Anterrabae
2013-02-18 22:49
#6

Har kommit på att det är när jag faller över och sover på mage sim Käken vill subluxa :P

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Upp till toppen
Annons: