Allmänt prat

God dag 17/2!

2013-02-17 12:13 #0 av: [Tassy]

Seg dag här! Har fortsatt att städa och svänga runt med snabeldraken. Högg in på tvätthögen då jag blev tvungen att nalla strumpor av gubben Skrattar (jag måste köpa strumpor, jag har ju nästan inga kvar! Nästan all har gått söndar samtidigt Förskräckt haha!)

I övrigt tänkte jag försöka baka lite. Tummen upp

Anmäl
2013-02-17 12:15 #1 av: Bananbullar

Trött, trött, trött är bara förnamnet. 

Anmäl
2013-02-17 12:20 #2 av: [Tassy]

Tur det är söndag! Tummen upp

Anmäl
2013-02-17 12:27 #3 av: Chestnut

Är galet sugen på att rida eller ut och powerwalka i det fina vädret idag! *blänger surt på aircasten*

Hittills har jag kört en svängom med snabeldraken, kört lite disk och vilat mellan varven. Eller vilat och vilat - jag har undersökt olika gymmedlemskap via datorn... Ingen idé att teckna om man ska operera foten men iaf. Jag vill! Cool

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl
2013-02-17 12:29 #4 av: [Tassy]

Psst, arenan! Oskyldig

Anmäl
2013-02-17 12:36 #5 av: Anterrabae

Håller på att samla mig för att få saker gjorda. Sovit lite lite så jag är liksom extra seg ;)

Ska strax bada vovven och sen sortera tvätt. Mobilisera allmänplock och badrumsstäd. Lite av varje med andra ord :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Anmäl
2013-02-17 12:51 #6 av: Chestnut

#4 Blir det något gymmedlemskap och om det då blir actic tecknar jag regionalt kort så kan jag träna både på arenan med dig och city med lilla mamsen ;)

Med vänliga hälsningar
Chess

Anmäl

Det finns en till kommentar till den här diskussionen. Den är bara synlig för medlemmar på iFokus. För att läsa kommentaren, logga in eller registrera dig på iFokus.