Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1227 ggr
Chestnut
2013-02-15 15:04

God dag 15/2

Hur mår ni idag då?

Hoppas att in alla får en trevlig helg! 😃

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
qawqaw
2013-02-15 18:15
#1

Jag har vart på sjukgymnastik idag på gymet, jag blir lite ledsen när jag inser vilket dåligt skick jag är i men sen å andra sidan så får jag ju hjälp att bli bättre. Jag har fått lite hjälp ifrån vc som skickar remiss till ortopedtekninska så jag kan få någon kunnig att hjälpa mig med höften och sen håller jag psykiskt på att kollapsa när jag igår fick ett brev från fk att dom överväger att inte bevilja sjukersättning för min 3 månaders sjukskrivning vilket både kan leda till kroppslig förödelse likväl ekonomisk förödelse :(.

[Aquelegia]
2013-02-16 00:22
#2

#1 Ta det bara lugnt och samla all information som stödjer ett ja! Läs på och lusläs deras brev för att hitta stöd för dina besvär! Det tog väldigt lång tid för mig att få pengarna för sommarens sjukskrivning!

Vad står det i brevet som skäl till varför de funderar på att inte bevilja?
Har du varit sjukskriven inom ett år innan denna sjukskrivningen på 3 månader?
Mycket som spelar in för de men som är lätta att bevisa att ett ja är lämpligare. Gör inte som jag och deppa ner dig. Man mår bara skitdåligt! VET du att du har rätt till ett ja så tro på det! För det är det enda rätta!

Idag har jag varit på aw (nykter sådan) vaknade nämligen med migrän för jag drack ett glas vitt och ett rött (ches, jag är med dig nu, INTE kul dagen efter)
Efter det gick vi hem till mig jag och 5 vänner för b-filmskväll. Mycket trevligt och skall göras om nästa helg. Imorgon bjöd en väninna in sig till mig så då har jag planer imorgon med.

Kram och trevlig helg! Hinner nog inte vara inne mer men kollar igenom senaste händelserna nogrannare måndag🙂

Upp till toppen
Annons: