Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1255 ggr
Chestnut
2013-02-11 08:53

God morgon 11/2

Vad ska ni hitta på idag?

Vaknade upp lite trevligare mot övriga här hemma idag om än med helvetessmärtor i magen… Får se vart den här dagen tar vägen, just nu orkar jag inget annat än att ligga nerbäddad under en filt men på schemat står både skola och sjukhuset. 

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
2013-02-11 10:13
#1

Morrn! Här blir det slapparmorgon, och ikväll gymmet.

Anterrabae
2013-02-11 12:22
#2

Här vaknade nog maken på fel sida.. Bara att vänta ut. Mådde ok vid 9 men hade ont, tig en Ipren och däckade så nu känner jag mig helt förstörd. Jag är sååå trött, och öm i käke och nyckelben. Fortfarande förkyld, så ingen träning i eftermiddag. Ögonläkaren i morgon.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2013-02-11 13:08
#3

#TS Uscha vad nudå med magen?Lyckades du komma iväg till skola och sjukhus och hur gick det?

Inatt sov jag som en kratta men sambon var hemma igen och han pussade på mig i sömnen och kramade om mig hårt, lite varmare i den annars frustrerade själen (över dålig sömn)

Humöret är riktigt pmsigt i smyg. Tror dock inte någon märker det förutom jag själv då jag mest svamlar svordomar inombords ^^

Igår vart det vimsigt värre. Fick hem massa strunt från livsmedelsbutikerna för varken sambon eller jag fattade riktigt vad vi skulle vilja få i oss. Snordyrt! När det blir sådär helt utan tanke

Fick iaf med mig räkor och rökta chilimusslor hem så lite lyxigt känns det såhär vid lunchtid.

Var på min sista KBT idag och jag tackade för mitt liv. Japp japp, för jag mådde verkligen uselt efter förra årets sjukskrivning.

Jag är återigen ett med kropp och själ och har funnit mig själv. Mycket som händer kommande tid så jag passar på att vila idag ^^

Chestnut
2013-02-11 13:29
#4

Fortsatt illa här. Fattar inte riktigt vad som hänt pang boom nu. Tog mig iväg till mitt möte på sjukhuset och lyckades fokusera på det jag skulle och hålla uppe en positiv fasad och sen kraschlandning i soffan.  Känner mig rätt ynklig…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-02-11 13:34
#5

#4 Tror det där med skola får vänta för dig idag. Vila nu och kräv att någon pysslar om dig. Det förtjänar du!

Upp till toppen
Annons: