Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1216 ggr
[Tassy]
2013-02-10 13:19

God dag 10/2!

I morse vaknade jag första vändan halv fem! Nej stopp så illa är det väl inte tänkte jag, och efter mycket om och men lyckades jag somna upp till kl 8. Låg och drog mig en halvtimme sen fixade jag ett härligt bad och en god bok. Låg där i flera timmar tills vattnet blev kallt. Då när jag drar ur proppen ur badkaret säger det bara GLURRRGH, så var hela badrummet översvämmat. KUL! 
Det funkar tydligen bara att duscha, nåt är halvt igensatt, och jag kommer inte åt att kolla/rensa för tvättmaskinen blockerar. 

Siktar på en härlig söndagspromenad, badrummet får vara tills en annan dag. 

Annons:
Chestnut
2013-02-10 22:06
#1

God kväll!

Inte varit någon rolig dag, haft ont, varit grinig och konstant hungrig.  Blir till att krypa under täcket nu och hoppas på en trevligare morgondag… 

Med vänliga hälsningar
Chess

chris01
2013-02-11 04:47
#2

"Mitt i natten" Haft en halv natt och gav nu upp om att lyckas somna om. Snurrar, rullar och ändrar för att finna ett läge som inte gör så ont, så kroppen kan slappna av den lilla stund det tar att somna…. Men som sagt jag gav upp. Fixat "mitt i natten" frukost och krypigt tillbaka ner under täcket. Får avnjuta den tillsammans med skenet från postbärarens framlyktor…..

Chris

EDS typ 1 och 2

Nothing lasts forever, keep going....

Upp till toppen
Annons: