Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1684 ggr
[Tassy]
2013-02-09 09:29

God morgon 9/2

Jag mår bättre och bättre, hoppas på att kunna gymma på måndag!  tills dess fortsätter jag vila och läsa.

Hur mår ni och vad händer hos er idag?

Annons:
chris01
2013-02-09 09:38
#1

Morgon! Jag är ny här på forumet och har diagnos EDS, där är en del just hypermobilitet. Det är väldigt skönt att läsa hur ni andra löser dagarna. Träning, begränsningar, bakslag m.m. Själv har jag skapat en facebookgrupp om just EDS. Tycker idén om privat del verkar intressant. Jag lever som singel med min dotter på halvtid. Det jag saknar i alla forum jag hittat är diskussionen om relationer. Hur klarar ni det? Hur träffar man någon? Vart? Är det fler som tänkt på detta?

Chris

EDS typ 1 och 2

Nothing lasts forever, keep going....

[Tassy]
2013-02-09 12:04
#2

Varmt välkommen! Återkommer med utförligare svar när jag sitter vid datorn, svarar från mobilen nu

RuiXue
2013-02-09 14:48
#3

O.S.O dag idag efter en tur till Hjulet på morgonen. O.S.O står för Ortoser, Soffa/säng, OxyNorm

 En hel del smärta med andra ord… Men, kom ut till Hjulet i alla fall och köpte världens häftigaste Uggle kudde 

Jennie


Chestnut
2013-02-09 14:58
Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.
#4

#1 Välkommen säger jag också!  Finns lite relationssnack i den privata delen, annars är det ju bara att starta en tråd om relationer med dina funderingar i den öppna… Dock föredrar jag personligen att skriva om sådant i den privata delen.

Idag har det gått segt, dock betydligt bättre än igår. Har hunnit baka en banan- & chokladkaka, laga vettig lunch ihop med min käre mor och varit ute i stallet och pysslat lite extra med bebishästen.  Nu är jag visserligen helt utsliten fysiskt (känns för jäkligt rent ut sagt i den där dumma lilltån) men hoppas att det blir lättare nu att plugga efter att ha gjort annat halva dagen. 

Bjussar på en bild från idag på fyra små sötnosar som håller på att lära sig att äta hö 

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2013-02-09 20:17
#5

Nuså, sitter jag vid vanliga datorn och kan skriva som folk! Ush vad osams jag är med smartphones haha, slinter hela tiden och skriver fel!

Precis som Chess skriver så pratas det lite relationssnack i privata hörnan, men visst kan vi dra igång lite mer där. Säg till om du vill ha tillgång dit, jag brukar vilja se lite av nya medlemmar först bara innan jag öppnar dörren, för allas trygghet och bekvämlighet. 

[Aquelegia]
2013-02-09 22:45
#6

Har jobbat idag och väl hemma var kroppen ur funktion. Var bara att lägga sig och däcka av utmattning ett tag innan jag ens kunde tänka på att äta middag. Nu är jag dock sockerstinn, ätit äppelpaj med översöad grädde och pigg för värken har lagt sig
Tror det är all kraftansträgning som går åt bara till att ta sig fram.

Lipar lite till QX galan, haha blödig man är då! Mello var över förväntan bra med, annars väldigt kasst utbud på tvn denna lördagen BUHU!

Jobbar imorgon med och sen ska det bara mysas med "kontoret" för sambon är hemma igen

Annons:
Chestnut
2013-02-09 23:26
#7

Den här dagen blev inte så tokig rent fysiskt iaf! Är relativt nöjd med vad jag fått gjort idag - sen att värken är rätt hög är ju en annan femma…

Här är en till som ätit äpplepaj, dock med klassisk vaniljsås till 

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-02-09 23:39
#8

#7 Du räddade min dag med äppelpajen! SÅ gott! Hade ingen mjölk hemma därav det blev någon skum gräddblandning! Annars hade jag dränkt min paj i vaniljsås ^^

[Aquelegia]
2013-02-10 02:05
#9

Fortfarande vaken och är på ett sjukt bushumör. Jag mig halvt fördärvad över berättelserna för de som vill vinna biobiljetterna och tycker att jag själv är rysligt rolig när jag pratar i jaja.

Ack den som kunde tänka i mina tankebanor ibland. Lätt? Nej, jag har bara nära till för jag tycker att jag själv är så kusligt rolig

Nu måste jag verkligen för jag är överoch det blir lätt i hjärnan när man går på övertid.

Godnatt alla

Anterrabae
2013-02-11 12:33
#10

Tja, ett par dagar sent.. Men #1 välkommen från mig med :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: