Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1822 ggr
[Tassy]
2/8/13, 9:49 AM

God morgon 8/2

Idag mår jag mycket bättre! 

Försökte mig på en ny frukost, men huu så äckligt det blev! Sitter nu och väntar på den vanliga havregrynsgröten i stället. 

Annons:
[Aquelegia]
2/8/13, 12:15 PM
#1

*fniss* får man fråga vad du försökte dig på först till frukost? ^^

Jag skall till jobbet strax, får skjuts av svärfar jippi! Kryckorna följer med så jag slipper belasta höften på vägen hem mer än nödvändigt. Får väl attan nyttja kryckorna nu när jag väl har de. Gör ingen nytta om de står förpassade i ett hörn och även fast jag KAN gå så är det onödigt att  belasta höftleden mer än nödvändigt nu när jag ändå satsar fullt ut på läkandet av inflammationen.

Supertrött annars och ja….jobbar till 22 ikväll så händer inte mycket mer än så. Tack för mig hej ^^

[Tassy]
2/8/13, 1:09 PM
#2

keso med bär! Uuuurk! 

Chestnut
2/8/13, 2:01 PM
#3

Keso har jag aldrig förstått mig på… Rörigt idag och ont. Känns som att bäckenet håller på att gå i bitar av alla kramper (jag får ALDRIG glömma vesicare igen!!) och att lilltån ska till att trilla av..

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/8/13, 2:03 PM
#4

keso går an i små mängder och till mat, men att moläta det med bär, nej fy bubblan! 

RuiXue
2/8/13, 9:16 PM
#5

Då har du nog inte provat keso med päron och vanilj Den man köper färdig med päron och vanilj alltså. Helt underbar! 

Har bokstavligt talat sovit bort hela dagen! Blev väckt av telefonen strax innan 8 imorse, var OTA som ringde och behövde ändra min tid för så många i personalen var borta idag, så nu blir det dit på Tisdag istället. Ringde pappa direkt och sa att vi inte behövde åka idag och sen somnade jag om tills det var dags att ta morgon medicin, sen somnade jag om igen och när jag vaknade igen så hade det börjat mörkna ute och klockan var närmare 17:30 Hade sovit det mesta utav de senaste 14 timmarna ungefär Antar att det behövdes… Nu sitter jag, eller umm halvligger i soffan och funderar på att starta ett forum för alla som drabbas negativt av att appen Get Glue totalt kör över majoriteten av sina användare och tar bort allt att checka in till förutom TV shower, filmer och sport! Alla jag känner använder sig i huvudsak av olika ämnen i GG, inte TV shower och sånt!

Jennie


Chestnut
2/8/13, 9:40 PM
#6

Keso har jag som sagt inte förstått alls men kesella däremot, det är mums! Åt naturell med varma hallon till mellis idag 

Fått lite klarhet i vissa saker och ting idag, har två röriga veckor framför mig med mycket vårdbesök så ska försöka ta det lugnt nu i helgen.  Fick en middagslur när bäckenområdet började dämpa sig och aircasten var tillfälligt av (kunde alltså ha slutat riktigt illa men tack och lov gick det bra!) så nu ska jag återuppta uppsatserna jag somnade ifrån igår… Sen blir det helg när jag är klar! 

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Aquelegia]
2/9/13, 12:24 AM
#7

Hahaha #2 Förlåt men ojoj sicken toka! Keso är och förblir för mig något att ha i en sallad eller på smörgås PUNKT! Med bär hua då är det som chestnut säger kesella som är goa grejjer istället.

#3 Inte lätt att komma ihåg allt hela tiden särskilt inte när man somnar på konstiga vis

Pratade ihop mig med arbetskollegan så fort hon kom idag så hon tog det tunga lasset under städningen elelr ja det som för mig, med min dagsform är tungt som attan. Gjorde min del annars dock var jag väldigt osmidig och klumpig

Haltade hem på kryckorna TACK gode gud för jag hade med de idag! Gick av på mitten några gånger på jobbet idag köndes det som. Får hela tiden höra hur trött jag ser ut. Inte trött bara trött på ajajajet och den konstanta slutkördeheten iom den jävla höften gha!
Ber om ursäkt för mitt konstanta gnäll om höften men jag är ärligt talat förtvivlad över skiten. Ettriga jävla inflammationhelvetet! Tålamodet är väldans kort nu är jag är så förhoppningsvis nära men ack så långt ifrån att plugga i några år. Vill ha den tiden NU!

Anterrabae
2/11/13, 12:28 PM
#8

Och jag älskar keso! Helst naturell. Men jag åt den som den är. Till mat, utan mat, med eller utan frukt och bär, eller direkt ur paketet. En favvo är med banan :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: