Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1630 ggr
[Tassy]
2/7/13, 8:13 PM

God kväll 7/2

Mycket riktigt så fick jag ett migränanfall i natt, med aura. Nu vilar jag gärnet och ska se till att strukturera upp framtida träning så att det aldrig blir 2 dar i rad, även om det "bara är något litet".

Idag har jag vilat och promenerat lite, då huvudet mår bra av friskluft. Fick dock knappt märkbar "hangover" av migränen, vilket jag är mycket tacksam för.

Annons:
Chestnut
2/7/13, 8:15 PM
#1

Här är det plugg nu på kvällen blandat med allt annat… Kaotiskt. Ska bli jätteskönt när kvällen är över för följer jag planen ska jag då vara helt klar med två kurser sedan, tjoho! 

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2/7/13, 8:16 PM
#2

#1 Hejja hejja! 

[Aquelegia]
2/7/13, 11:40 PM
#3

TS: Ujuj hoppas du lyckades parera det någorlunda så inte hela dagen blev förstörd av migränen!

#1 Pepp pepp fast vid det här laget är du nog redan klar 

Jag råpluggade massa vägmarkeringar och dylikt till körkortsteorin. Så pass att jag glömde av övningskörningen idag *ledsen hundmin* kom på det på väg till jobbet när jag tittade på bilarna som körde runt och jag tänkte "jag vill med köra bil idag" oooops pang boom kom minnet av att jag ju sa att jag skulle övningsköra idag torsdag! Jaja så kand et gå.

Jobbet var dölugnt. Tack, Gode, Gud. För jag tror jag avled några gånger för den jävla höften. Finns en gravidstol som jag utnyttjar väl haha skön avlastning för bäckenet

Försökte få kryckorna till jobbet men sambon hade redan åkt så fick halta hem utan. Läxan lärd. Hoppas få skjuts av svärfar till jobbet imorgon.

Upp till toppen
Annons: