Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1706 ggr
[Tassy]
2/6/13, 1:57 PM

God dag 6/2!

Här fick dagen en rätt usel start, men nu har det vänt. Tyvärr kom dagens planer på ända, men jag tar nya tag en annan dag.

Ett plus är att träningsvärken är uthärdlig nu Tungan ute

Försökte fota mina snygga blåmärkesben men blixten tar ju bort det blåa, så det förstörde poängen en aning Obestämd

Vad händer hos er idag?

Annons:
[Aquelegia]
2/6/13, 2:25 PM
#1

Började dagen usel kan det bara bli bättreFlört

Jag har fixat mig fin fin idag och sedan igår känner jag en sjuhelsikes fokus på att få saker gjort.
Skall ta tag i sambon så fort han slutar och införskaffa lite nya möbler SÅ DET SÅ!
Leta reda på en kemtvätt med för vännerna trodde att mattan i vardagsrummet var "gråvit" varpå jag lite pinsamt yttrade att "njae, den ska egentligen vara kritvit som väggarna men ja den har blvit lite misshandlad" hehe

När jag skulle lägga mig ner i soffan för att glo på tv får jag körkortsboken bokstavligt framför näsan så tog tag i den och har läst över 100 sidor s¨nu skall jag ge mig fasiken på att klara samma kapitel i övningsproven på datorn!

Jag SKA klara alla träningsprov inom 3 veckor! så det så! Nu har jag fått nog av mitt maskande. Jag är inte dum egentligen och måste träna min hjärna hårt för att fatta det med.

Ska nog iväg en sväng in till stan med. Plötsligt mycket att göra men mysigt det. Har alldeles för mycket dötid!

[Tassy]
2/6/13, 2:30 PM
#2

Kemtvätten vid maxi är suverän, ligger vid jysk (skyltat).

Anterrabae
2/6/13, 5:41 PM
#3

Är är det fortsatt sjukstuga. Segt idag pga vaknatt. Dottern hade öronont inatt. jag börjar ledsna på att vara sjuk jag med. men det är bara att ta sig igenom. Tungan ute

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2/6/13, 6:13 PM
#4

#2 Då behöver jag bara en släde eller en bil ^^ Ingen liten matta, hade jag varit som för några år sedan hade jag lätt slängt den över axeln och traskat dit själv ^^

Hua, min shoppingrunda gick åt skogen. Skäms så mycket pengar jag slösat på smycken, men kommer ju inte ha råd med sånt sen när jag är studentSkäms

Nåja skall rada upp det fint i det nya smyckesskrinet och sen stänga för att inte få öppnas och användas förän längre fram.

Likadant med kläder har jag köpt lite "nytt" som jag inte får använda förän längre fram, ilandproblem men då slipper jag känna att jag "aldrig har råd med något nytt" som student ^^

[Tassy]
2/6/13, 8:52 PM
#5

Kvällen avslutas troligen med migränanfall! Skrikandes nacken verkar inte ha klarat träningen, ser blixtar och är mer eller mindre "blind" nu. Suuuuck!

Chestnut
2/6/13, 9:34 PM
#6

Idag är en sådan där dag då jag proppat i mig väldigt mycket mediciner för att överhuvudtaget klara mig. Smärtstillande, illamåendetabletter, blodstoppande, extra blåsmedicin… Ja ni fattar nog. Obestämd Var tvungen att närvara i skolan dessutom vilket milt sagt kostade på. Helt slut!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
RuiXue
2/7/13, 2:06 AM
#7

Pillerdag idag för att klara dagen lite bättre och orka med morgondagens AT besök och Fredagens OTA besök, jobbig vecka med nacken… Telefonen har gått varm under eftermiddagen, först ringde min läkare och vill skicka mig till reumatolog för att utesluta reumatiska sjukdomar (det räckte tydligen inte med att sådan utredning redan gjorts i Danmark och inte visade ett skit annat än att jag INTE har något reumatologiskt), sen ringde gynekologen som avtalat och då jag mer eller mindre tvingats till att prova Mirena, så ska den sättas in under full narkos så hon skulle höra med operation när det kan ske, en stund senare ringer barnmorskan och det blir den 18… Sen inte långt efter det så ringde mamma. Vet inte när jag pratade med så mycket olika människor i telefon på samma dag senast

Men men, nu händer det saker i alla fall!

Jennie


Upp till toppen
Annons: