Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1159 ggr
[Tassy]
2/5/13, 10:07 AM

God morgon 5/2

Puh, idag kom träningsvärken på allvar! Tungan ute ujuj.

Vad har ni för er idag? här händer inget spännande.

Annons:
[Aquelegia]
2/5/13, 1:21 PM
#1

Tänkte nästan det med din träningsvärk, får man inte det dagen efter kommer det andra dagen ^^

Idag sov jag till 12.30 så dötrött uscha. Handlade till english breakfast för en rejäl frukost var vad som krävdes efter en hård natt (sov djupt därav "hård" natt) Vaknar alltid som om jag hade sovit på stengolv när jag sover djupt.

Händer inget mer idag förutom vila, körkortteori och kanske lite målande/ritande.

[Tassy]
2/5/13, 3:18 PM
#2

Nu blev jag lite orolig! Benen är full av blåmärken bara sådär Förvånad Funderar allvarligt över att stryka spinningen i morgon. Lagom knäpp på näsan Skrikandes Stora som 5kr är dom.

Anterrabae
2/5/13, 3:19 PM
#3

Inget särskillt. Ska försöka ta mig i kragen med juice-drickandet. Ligger hopplöst efter nu. Men skam den som ger sig. *sjuka familjen försöker krya på sig*

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
2/5/13, 7:07 PM
#4

Mått inget vidare alls idag. Gått och blivit förkyld jag med, kroppen är inte nådig och jag är förstummad över hur ont en tå kan göra! Skrikandes

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2/5/13, 8:51 PM
#5

Jag har bokat komvuxkurser, högskoleprov och skall ansöka till högskola till hösten, körkort skall tas och jag mår jäkligt bra. Vilken glädje som susar genom kroppen. Trodde aldrig denna dagen skulle komma och jag bara SKA klara detta!

Anterrabae
2/5/13, 9:21 PM
#6

#5 Klart du gör! Se det som att du redan är dar, målet är uppnått! Så självklart är det! :) Har är ryggen låst, och vänster knäled har skutat uppföra sig. Det känns lite som ryggskott, men ändå inte riktigt. Avvaktar morgondagen, har det inte bättrat sig då bokar jag tid för tillrättaläggning!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Upp till toppen
Annons: