Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2131 ggr
[Tassy]
2/3/13, 10:58 AM

God morgon söndag 3/2!

Idag trodde jag att jag skulle ha en "nära dödenupplevelse" pga träningsvärk efter gårdagens gymmande, men icke! Fullt uthärdligt. Visst känns det, men det är en bra värk, mycket lätt att hantera Skrattande

Lyckades få musklerna att dumpa slagg igår så därför slapp jag nog mycket onödig värk.

Idag satsar jag helt på återhämtning. Vaderna är nästan bra efter all stretching, och övriga kroppen mår bäst av att inte stretchas. Skönt att ha hittat lite balans såhär i starten.

I morgon ska jag på min första gruppträning på morgonen, blir något som heter "yoglates", och precis som det låter är det en blandning av yoga och pilates, med fokus på andningsövningar och lugn och ro. Blir säkert tända ljus och "meditationsstämning". Härlig start på måndag morgon!

Sen serverar dom frukost på gymmet, men då får jag ta till flykten för det stog ägg på menyn Obestämd hoppas dom inte serverar det i själva gymlokalen!

Annons:
Chestnut
2/3/13, 12:21 PM
#1

Härligt Tassy! Är avundsjuk på dig faktiskt *vill också* Flört Ska till sjukgymnast (en ny bekantskap) imorgon, hoppas på att få vettig hjälp där…

Idag är det rätt urk. Var tcungen att åka in akut igår (lång historia om en mosad lilltå som gör ont som tusan) och efter 8 timmar fick jag komma in på rum, sen ytterligare ½ timme för att träffa läkare som i princip inte kunde göra något (läkaren försökte men hitta sätt att avlasta trycket just där men inte blev det bättre…). Blir galen snart av nervsmärtorna! Tänk att en sådan liten kroppsdel kan göra så förbaskat ont… Räknar ner timmar tills OTA öppnar imorgon!

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: