Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1801 ggr
[Aquelegia]
2/1/13, 12:02 PM

Fredag :D 1/2

Undra hur länge sedan det var jag var ledig en fredag? Någon som minns? Neh juste! Jag är i alla fall ledig idag WIHO! Eller ja, sjukskriven pga kortisonsprutan! Jag jobbar iaf inte=ledig
Har haft en fruktansvärt usel natt och hade det inte varit för jag är så pepp inför dagens "händelse" träffa fina flickor på tjejdejt, så hade jag gömt mig djupt ner i täcket!
Syster kommer förbi med vovve idag så det blir nog en kort promenad ikväll, sambon tar resterande promenader!

Undrar varför kortisonsprutan sitter i så hiskeligt länge på mig då bägge ortopeder jag träffat och VC läkare+ sköterskor knappt trodde sina öron när jag påpekade smärtor i över en vecka efteråt. Inan det släppte helt sist dröjde det nästan 3 veckor.

Vad skall ni göra denna fredagen?

Annons:
[Tassy]
2/1/13, 1:15 PM
#1

God dag!

Kom precis hem från stan med gubben, nu ska jag stålsätta mig fram till kvällen Flört är så sugen på att dra till gymmet idag igen, men jag FÅR inte göra det, då blir jag asdålig. Kliar i kroppen, vill komma igång med en rivstart, men det funkar inte så. Tålamod…

hus-musen
2/1/13, 5:01 PM
#2

God kväll!
Här blir det nog en tripp till svärföräldrarna och sova över en sväng, annars mest lugnt och mys framför tv. Datorn har pajat totalt så känner mig ovanligt sysslolös!

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2/1/13, 8:14 PM
#3

#1 Man förivrar sig lätt ja, tur du inte tog ut dig kvällen tog musten ur mig bra nog ändå haha. Bara maten var ett gympass!

#2 Härligt med lite lugnare takterGlad

PUH maten tog andan ur mig, haft en toppenkväll och är upprymd för flera dagar framöver hej och hå! *bugar och bockar* tack för mig hej!

[Aquelegia]
2/1/13, 10:34 PM
#4

Hahahaha lyckas med världen märkligast sak nyss. Ni vet en sådan där skada man får av ingenting och folk undrar "hur lyckas du"

Satt framför datorn och skulle sträcka armarna bakåt lite för att rulla axlarna när de blir stela. Rycker bak lite för hastigt och nått sätter stopp i ett muskelfäste eller någon mjukdel precis vid spetsen på skulderbladet, upp mot halsen där. Jaja, hursom haver fick jag lägga mig i sängen för att kunna slappna av och låta det falla på plats.

Behöver jag säga vad förbaskat ont en sådan liten skitsak gör?
Skrattretande men ack så obehagligt!

Upp till toppen
Annons: