Annons:
Etiketterkostläkemedelhjälpmedel
Läst 1489 ggr
qawqaw
2013-01-28 08:49

Äntligen hittan nått som hjälper

Jag fick för några veckor sedan fentanylplåster (lågdos) och har kört på det sedan dess, jag har haft betydligt mycke mindre smärta och nu i samband med operationen så sket jag i att sätta på ett nytt. första 17 timmarna gick kanon sen kom värken, ont i alla leder och jag kunde inte fatta varför men jag slängde på mig ett plåster och la mig 2 timmar och vaknade utan nästan någon ledvärk.

Efter 1,5 veckor ringde tillslut vc läkaren upp och frågade hur jag mådde och eftersom jag har beslutat mig för att inte skönmåla min smärta så var jag brutalt ärlig. Jag sa att plåstret hjälpte mig jätte mycket och att jag kommer att kontakta henne när jag behöver nya, men om det fanns paracetamol plåster så ville jag prova det först. Denna läkare som vägrat mig smärtlindring i månader vill nu bara skriva ut morfin och kunde inte förstå varför jag ville ens prova något annat? aja knepig läkare :/.

Nu känner jag mig så taggad att bli så bra jag bara kan bli, jag ska så fort jag kan göra mig några fräsiga handleds stöd nu när jag endå måste ha det förjämnan :)

Annons:
Upp till toppen
Annons: