Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1338 ggr
[Tassy]
1/22/13, 8:51 AM

God morgon 22/1

Sitter och ska äta frukost och bege mig iväg på möte strax. Vad händer hos er idag?

Annons:
Anterrabae
1/22/13, 9:18 AM
#1

Går och lägger mig igen. Mår bättre än igår, men känner mig mig fortfarande öm och ruggig. Senare blir det en dag i viloanda, med tvätt som fokus. Sådär lagom långsamt. Ar dock superglad över dotterns fantastiska morgonhumör! Och att hon var så snabb! Från nyvaken till helt klar på 25 min! Med frukost och allt! Dessutom inget tjafs med ytterkläderna heller :D mammahjärtat är så stolt, och lyckligt just nu

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
1/22/13, 6:01 PM
#2

Har jobbat en liten stund, sedan mysgick jag runt på stan och slösade alldeles för mycket pengar på småsakerSkäms

Införskaffade grejjer till morgondagens babyshower och har som vanligt tagit mig vatten över huvudet. Gör en bulldeg idag så får vi se om vännerna bakar ut den vid ankomst imorgon eller om jag hinner med detTungan ute

TS: gick det bra på mötet?

#1 Oj sicken liten pärla till dotter ^^

Neh nu skall jag göra något vettigt. Vill helst bara mysa ner mig i soffanmen jag somnar ju bara då och det vägrar jag idag!

[Tassy]
1/22/13, 6:11 PM
#3

Jo mötet gick bra, sen har det varit full rulle hela dagen. Nu äntligen ska jag strax sätta mig ner och äta, och sen ta det lugnt!

qawqaw
1/22/13, 6:29 PM
#4

#1 25min bra jobbat av dottern :).

#2 Säg till om du vill ha lite lek tips, jag höll i lekarna på en shower i höstas :)

[Aquelegia]
1/22/13, 9:14 PM
#5

#3 Ojoj bara du inte tröttar ut dig! Men visst är det skönt att känan att kroppen börjar fungera igen och det är SÅ skönt att börja få saker gjort ^^

#4 Har "dirty diaper" leken, sen gissa omfånget på magen med snöra men sen står det lite stilla. Nått mer vore ju kul! Det är mest en fika i grunden dock med som sagt den gravida lite i fokus ett tag iaf då alla inte setts på väldigt länge och vi har massa att ta igen ^^

qawqaw
1/22/13, 9:39 PM
#6

#5 ska pappan vara med så kan ni köra packa väskan lek, en lek där man gör lappar av 20-30 olika saker som vissa bör vara med och vissa kanske inte sen får dom under 40 sek sekunder sitta i varsin del av rummet och packa väskan med samtliga saker dom anser måste med i bb väskan. Sen när det är klart så jämför man parets alla grejor dom packade, för vår del blev det en del fniss och dom blivande föräldrarna insåg att dom kanske behöve prata ihop sig en aning :D. Sen hade vi gjort en bingo som alla fick vara med att spela och det finns massor med tips på bröllopsidor om det.

Jag vet inte om ni såg min tråd om mitt finge handen hade börjat svullna upp nu på kvällen och jag bad sambon dra i det kraftigt samtidigt jag vickade kraftigt åt olika håll, klick och plopp sa det och nu känns det bra förutom att jag är öm nu :D.

Annons:
[Aquelegia]
1/22/13, 9:58 PM
#7

#6 Neh bror är sjuk men ville verkligen han skulle vara med då han ser så extremt mycket fram emot det och förtjänar att få vara lite iFokus med. Hoppas jag kan övertala honom. Kanske hans gravida fru kan locka med honom ^^
Haha väskorna låter ju urroligt. Dock skall vi vara hemma hos mig.

Såg det om fingret, hade mycket problem som låter liknande det du beskriver men vågar inte uttala mig riktigt då jag aldrig fick svar på vad som var fel. Misstanke var att något låg och skavde då jag använde händerna/handlederna fel och belastade så tungt. Var i handlederna jag hade mina problem fick kramp, kunde inte räta ut händerna och fick be kollegorna dra så jag kunde hålla saker med största möjliga kraftansträgning. Har släppt då jag inte jobbar inom servering på samma sätt längre. Inte så ofta i ala fall.

qawqaw
1/22/13, 10:14 PM
#8

#7 fingret var lite snedate ön vanligt jag tror jag låg på fingret under nattet så den gled lite ur läge och fastnade, känslan var lite lika axel och höften som glr likadant. Ang leke. Med väskor så körde vi med handväskor, pappan visade sig vara jätte tävlingsmänniska så han tog det jätte seriöst :).

Upp till toppen
Annons: