Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1636 ggr
[Tassy]
1/15/13, 11:12 AM

God dag 15/1

Igår var det full rulle, har börjat vända rätt på dygnet och uträttade massa ärenden inne i stan. Helt slutkörd, la mig kl 20 iigår, och har precis tvingat mig ur sängen nu. Förvånad Känner mig överkörd av tåget efter så många timmar i sängen, hu så stel jag är! Ska nog fixa ett mysigt bad sen, och en god bok.

Annons:
hus-musen
1/15/13, 4:12 PM
#1

En till som är pigg ser jag Flört Ska inte säga så mycket, vaknade 13,30 och klev inte upp förrän 14,30 tror jag Tungan ute

Mysigt bad låter toppen, har bara en dusch nu mer, fudnerar på att köpa en stoooor badbalja!

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
1/15/13, 6:19 PM
#2

God kväll!

Min kaotiska vardag med fullsmockad almenacka fortsätter och idag kände jag på allvar att jag håller på att gå under om jag fortsätter i samma takt. Har tre tuffa dagar kvar (1 prov/dag + läkartider och en hel del annat) men sen ska jag vila upp mig och hämta energi genom återhämtning istället för koffein- och sockerbaserad energi… Har liksom blivit igen precis som förra våren; gråter av smärta men pluggar trots allt (resultatet blir urkasst) tills jag däckar helt av feber + smärta en stund för att sedan upprepa proceduren igen… GråterInte bra och jag räknar ner dagar tills gipset ska bort så att KADen förhoppningsvis också kan tas bort och smärtorna kan minska igen väsentligt så att jag orkar mera.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
1/15/13, 6:37 PM
#3

Ts: Varför sprang vi inte på varann månne tro? Willys var mitt utflyktsmål idagFlört

#1 En till här med bara dusch åh vad ett badkar skulle sitta fin fint. Med jetstrålar oja!

#2 Jag som inte ens kan få upp körkortsboken för min nedrans höft, fattar verkligen inte hur du orkar få in något i huvudet. Beundrar seriöst din styrka att du ändå biter ihop och gör det du kan! AH NU kom jag på vad det ärför gips du snurrat om på senaste, helt glömt av din båtbensfrakturFörvånad Men jag kom ihåg nu iaf. Åh hoppas det läkt bra nu då <3

Jag har kört idag= jag är så pinsam! Jag sjunger i bilen. När jag gasar på gör jag *brum brum*ljud och svär skrattande åt andra bilister. Min körfröken roar sig gott över migOskyldig
Då jag inte kan träna höften som jag hade tänkt är jag igång med projekt: Viktnedgång.
Skall inte avslöja något än men hittills går det grymt bra. Får se vart jag stoppar men hittills mår jag SÅ mycket bättre och tänker inte konstant på mat längre.

Försöker även lura lagarna om att mäta och väga allt när man bakar. Jag kör lite hipp som happ med min surdeg och håller tummarna att det blir bröd av hela härligheten ^^

Japp, jag är på STRÅLANDE humör idagSkrattande

Upp till toppen
Annons: