Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 2349 ggr
Anterrabae
2013-01-13 15:04

13/1 söndag

sköna söndag? Kommer ni ihåg det programmet? Jag gör ;) det var lite mysigt, och framför allt lite tradition, med söndagsmorgonsoffa ;) Hur är det, mysigt? Omysigt?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Tassy]
2013-01-13 15:07
#1

idag är det nog mysdag här. Allt är lugnt och skönt, inga måsten och kroppen är lugn. Glad

Anterrabae
2013-01-13 15:09
#2

Vad skönt att höra! Lite samma här, gästerna tog till och med med sig middagen :D

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2013-01-13 15:28
#3

Psst psst den 12 var igår söndagen den 13/1 idag om jag får beFlört Har ledsnat på att min surdeg bara hänger med på en skör tråd så skall försöka få igång den och använda den i mitt vanliga surdegsrecept. Dock utan att starta "fusksurdegen" och använda riktigt surdeg istället. Då gör jag nämligen av med all surdeg som jag matar upp Skrattande

Har lyckats städa lägenheten och beundrar nu mitt fiffiga verk.

Hittade 2 gamla stammistället som är till salu nu som jag SÅ extremt gärna vill ta över men antagligen kommer vara för feg för att våga satsa på.
Grym omsättning så det är inte det.

Annars då! Noll ork i kroppen så allt går på ren "JAG VILL" idag igen. Igår haha alltså jag vet inte vad som hände, men på jobbet gick bara luften helt ur mig och min kollega. Det sa bara *poff* så stirrade båda in i väggen och undrade vad nästa sak vi skulle göra var Cool Mycket trevligt dock att ett 30tal gäster tackade personligen för den goda stämningen vi bidrog till och servicen vi gav.
Städningen efter stägning gick i ett huj må jag lova så glada blev vi av all positivitetSkrattande

Chestnut
2013-01-13 15:44
#4

Här är det lite stiltje, har omedvetet lekt "hundra orsaker till att inte plugga till matteprovet som är imorgon och jag har över 30 sidor kvar innan jag ens tagit mig igenom det jag har prov på" och gjort upp en plan för månadens ekonomi, tagit en lite längre dusch, ätit granatäpple (vilket tar väldigt lång tid eftersom det är förbaskat svårt att få ut kärnorna med bara en hand) och allmänt hängt vid datorn utan att få något gjort egentligen. Nu är jag i valet och kvalet mellan att ta en kort promenad med en av pållarna i släptåg eller sova en stund så att jag kan köra igång med matten sen.

Kroppen är grinig idag, särskilt magen, så nu har vi bestämt gemensamt i familjen att köra helt glutenfritt och försöka boosta kropparna lite med mycket frukt, grönt och fisk/skaldjur + kyckling från och med fredag nästa vecka. Finns misstanke om att ena brorsan kan ha utvecklat celiaki så nu är det superviktigt att vi tar tag i det här, förhoppningsvis kan det göra lite nytta i min kropp också…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2013-01-13 16:45
#5

#3 Jag har jättemycket suris just nu, och det är bra sprutt i den. Du kan ju hämta en slatt så slipper jag slänga, eftersom jag inte kan baka för tillfället. Glad

Anterrabae
2013-01-13 18:36
#6

Ooops! Nu har jag rättat ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Aquelegia]
2013-01-13 18:45
#7

#5 Tänkte försöka mata upp min men vad händer? Skall försöka mata upp min imorgon (mätte fel idag så får börja om med slatten som är kvar) om inte det funkar så börjar jag om helt och hämtar ny från dig hihi

Chestnut
2013-01-13 19:43
#8

Valde promenad. Nu i efterhand är det bara att konstatera att jag nog valde fel. Var jäkligt halt…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-01-13 20:41
#9

#8 Uh, tack för varningen. Ska ut med vovve nu. Bra dag att vara vovvevakt inser jag!

Får ta på mig skorna med grövsta mönster. Köpte inga broddar då jag trodde det var slut på snö när den töade Skäms

[Aquelegia]
2013-01-13 23:05
#10

Promenade gick bra med vovvis, är visst sandat i stan. Man tackar. Ajaj för armen som inte släppt på hela dagen. Har fått "scrollarm" känns smått inflammerat i hela överarmene och börjar stråla neråt så blir datorfritt imorgonRynkar på näsan

Upp till toppen
Annons: