Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1479 ggr
qawqaw
2013-01-03 08:58

3/1 2013

Varning!!!!!! Morgon gnäll. Blä för virriga människor, igår fick jag sitta på en förbannad stol i 5 timmar och det gjillade inte höften. Vi läggning igår bad jag att få lite smärtlindring i form av värmedyna och fick en grymt bra men kortlivad variant. Dom sa att dom kunde ge mig något mot huvudvärken jag hade dvs ( alvedon osv. )Läkaren hade grymma problem med att jag har fått spasmofen utskrivet och inte ren morfin men samtidigt tyckte denne att det inte skulle behövas. Jag sa sen att min höft var värsta smärta och fick då höra att det är vårdcentralens del, dom hjälpte mig med huvudet. Höften gör ont och jag tror att huvudet har med sensiteseringen att göra mao försvinner säkert om smärtan i höften försvinner. Nu efter frukost frågade jag om jag kunde kila ner till vc och få någon ortos till höften och smärtan och får då nytt svar av dagens ssk. Men det ska du ju knte behöva, vi har egen personal försånt på våran rehab som ändå är kopplad till min vc. Nu ligger hag här och väntar på hjälp.

Annons:
Chestnut
2013-01-03 12:01
#1

God morgon!

Trött, sliten, urk helt enkelt…

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-01-04 10:27
#2

TS hur går det för dig nu?
Just av den anledning jag aldrig åkt till akuten. Insett att dom ändå hänvisar till VC och dylikt när det gäller ledproblematik osv. Rynkar på näsan Sen all väntan uscha.

#1 Har du kommit något vidare men infektionen sedan sist?

Har ledigt idag men blir till att tvätta. BLÄ andra gången nu som jag får ta all tvätt själv för sambon jobbar.
Kommer dock inte göra mer än 2 tvättar.
Tänker då inte bära blöt tvätt så den som körs måste hinna torka.Cool

Sedan blir det vila.
Slog precis slint i huvet igår för värken från triggerpunkten höll på att slå ut resterande muskler, var som blixtrar i hela kroppen. Blev andfådd av ingenting, tur det var extremt lugnt på jobbet igår. Tog en tablett sen släppte smärtintensifieringen så pass att jag kunde fokusera på vad jag höll på med.Skönt för är så less på slappheten i musklerna. Känns precis som gummi när triggerpunkten är igång.

Skall börja träna upp muskulaturen igen men det lockar inte kan jag säga. Förra året var det så sjukt mycket blod, svett och tårar av allt kämpande. Dock var det mödan värd men de där första veckorna innan man får upp grundstyrkan, de kan jag gärna skippaTungan ute

Upp till toppen
Annons: