Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1373 ggr
[Aquelegia]
2013-01-02 18:24

2/1 2013

Nu har det gått 2 dagar på det nya året.
Hur är det med alla?

Har ni hunnit släppa allt lite under juletid?

Har märkt att all jul och nyårsfixande oftast resulterar i att årets sista helg blir kaotiskt både värk och stressmässigt.

Har ni några mål med året ?

Annons:
[Aquelegia]
2013-01-02 18:30
#1

Tacksam över att jag fick vara ledig på min lediga dag idag. Sovit bort hela dagen igen och skulle kunna sova några dagar till Skäms
Jobbade i måndags men det är halvt glömt så det känns nästan som att jag bara jobbar 3 dagar denna veckan ^^

Har tappat lite lusten på julen för all matfrossa blev bara för mycket. Jag gillar bättre att äta flera gånger om dagen än äta sig kanonmätt en gångTungan ute Somnar alltid under kalle anka så julafton börjar bli lite tröttsamt faktiskt ^^

Har inte riktigt bestämt mig för årets mål än. Vore ju faktiskt fantastiskt att åka till fjällen och vandra <3
Hela året vill jag skall gå i "Det aktiva livets" tecken och hitta på massa utomhusaktiviteter jag inte kunnat göra senaste åren pga höften.

Körkort är jag och nosar i hälarna på så efter det är jag så fri som man kan bli. Kan göra vad jag känner för då och slipper vara fast i stan Skrattande

Skall bli faster i mars med så det blir helt undebrart med körkort då!
Återuppta ridningen är en dröm emd som ju inte är omöjlig med körkort att besannas!

Chestnut
2013-01-02 19:01
#2

Varit på sjukhuset en sväng och i övrigt har jag väl varit sjuk helt enkelt… Inte direkt min bästa dag idag Rynkar på näsan

Målet för 2013 är att bli klar med gymnasiekurserna och ev söka in till universitet.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2013-01-02 21:54
#3

#2 Knappast peppande inför kommande året att gå in som sjuklingRynkar på näsan Men jag peppar på dig! Skall bli så otroligt härligt när du är klar med dina kurser! Det skall firas då Skrattande

hus-musen
2013-01-04 15:44
#4

Jo kaotiskt, roligt och smärtsamt Tungan ute Jul och nyår i ett nötskal de senaste åren men ja man får se till det goda som ändå varit övervägande.
Mål har jag nog inte direkt faktiskt, brukar aldrig sätta upp sånna Glad

Qui dormit, non peccat

 


[Aquelegia]
2013-01-04 17:34
#5

#4 Tar vi lärdom av årets kaos och gör om, gör rätt nästa månne troFlört

Nästa år har sambon lovat att ta det lugnt och INTE fira med kompisar ÅH min prins alltså, äntligen Skrattande

Oj, oj mina mål alltså måste ha mål annars hinner jag inte med att uppfylla mina drömmar och framförallt föra mig själv framåt som människa. Jag vill utvecklas och bli mer världsvan hihi

RuiXue
2013-01-07 00:04
#6

Kaotiskt, roligt och ack så tröttsamt och ajjigt, men värt det! Ibland måste man bara njuta av livet fullt ut och vara normal också! Även fast det "kostar" och man "betalar" efteråt genom att kroppen skriker och strejkar några dagarTungan ute

Mitt mål för i år är att få en del av mitt liv tillbaka och vara ute bland folk mer än de senaste månaderna! En tur till Liseberg måste bara klaras av ocksåSkrattande

Jennie


Annons:
Upp till toppen
Annons: