Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1357 ggr
[Tassy]
2012-12-28 15:50

God kväll 28/12

Min dag ahr varit skit från början till slut, och nu sitter och jag ska göra en polisanmälan. Jag har beställt ett paket från england värt nästan 5000:- och leveransföretaget har lämnat ut paketet till fel person. Dom är så jävla korkade att dom inte ser skillnad på mitt namn och ett utländskt. Id handling är tydligen för modernt för någon som inte ens verkar läskunnig. Skrämmande att människan har körkort. Det mest udda i kråksången är att AVIn hamnade i min brevlåda, men paketet någon helt annanstans!? (AVI om att jag inte var hemma vid leveransförsöket igår, så de skulle återkomma idag). Hur illa vrickad får man bli mellan öronen? Förbannand så jag kokar är bara förnamnet. Hoppas ni har det bättre.

Annons:
Chestnut
2012-12-28 20:23
#1

Men fy! Skrikandes

Här har det hänt grejer idag, tyvärr inget positivt Gråter Nu gäller det att fixa långhelgen bara utan mera skador och sen får återbesöken reda ut vad som behöver ytterligare behandling, För kroppen har det här varit en riktig skräpvecka…

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
2012-12-28 21:46
#2

#1 Så får det ju inte bara gå till!

#2 Usch

Vi har haft en tummult helg/vecka med spruckna trumhinnor och svärmor som fick läggas in för hjärtat. Nu berättade svärfar att svärmor har alltid haft blodkärlsproblem och att hon har väldigt sköra som lätt går sönder, det jag vetat innan är att dom tog bort livmodern på henne för att hon blödde så mycket och eftersom hon är läkemedels överkänslig så kunde hon inte ta dom medicinerna som erbjöds då allt detta gör mig mer orolig vad mina barn nu kan ha fått i sina gener Rynkar på näsan.

Dagens positiva är att jag har precis börjat få ordning på en egengjort fingerortos till syrran, jag ska göra en egen till mitt ena lillfinger som hoppar oxåSkrattande

Chestnut
2012-12-28 23:26
#3

#2 Hoppas att din svärmor piggar på sig snabbt nu! Inte kul när anhöriga blir sjuka alls…

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
2012-12-29 17:35
#4

#3 Dom har gjort 2 nätvidgningar på kranskärlen igår så nu är det rätt bra nu ska hon bara sluta blöda och sen om 2 månader går dom in och gör en till. det knäppa är att hon har gått med det länge utan att dom har gjort en rejäl undersökning eftersom allmänläkaren på vc har sagt flera gånger att det inte är nått fel på henne, det är ju inte konstigt att man inte litar på dom.

[Aquelegia]
2012-12-29 21:00
#5

Hatar UPS sambon var med om en sjuk sak som liknar din. Jävla idioter dags att dom får stå till svars!

Jag vill bara strypa min *svordom* (censurerar mig självFlört) rygg. Triggerpunkten är igång och jag vill bara kräkas upp allt men men. Sitta stilla? Vad är detCool

Firades av min familj idag för det blir för stressigt på nyår emd firande. Vill faktiskt BARA fira nyår i år! Less på att höra "du fyller inte år längre" vid 12slaget.

Bror var så söt, han ville krama om mig och lyfta på mig. Vi pratade vikt tidigare och frågade då min bror vad han trodde jag vägde. Han gissade 10 kilo lättare *trevligt*.
Senare ville han iaf lyfta mig. Innan han lyfte på mig frågade han "är det ok om jag lyfter dig och vart i ryggen har du ont" åh vad syskonkärleken svämmade över. Sicken omtanke!
Talade om för honom att det är MUSKLERNA INTE lederna som är värsta boven i dramat. Så att lyfta mig är ok bara han inte rycker i mig för DÅ låser sig ryggen ^^
Tar sin lilla tid för omgivingen att fatta men nu har alla i familjen förstått i alla fall!

Nu ska jag påbörja maten till svärföräldrarn imorgon. Slagit på stort men tror ni inte jag glömt vinet? Har ett riesling hemma, nåja får låtsas som att det är SÅ nogrannt utvaltFlört

Upp till toppen
Annons: