Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1074 ggr
[Tassy]
12/23/12, 1:40 AM

God morgon 23/12 Dan före julafton!

God morgon!

Idag väntar mer städning och förberedelser till julbordet här hemma. Glad

Annons:
DesK
12/23/12, 8:54 AM
#1

God morgon! Jag har just tagit fram kalkonen ur frysen, snart ska jag baka vörtlimpa och hjälpa tjejerna att klä granen Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Aquelegia]
12/23/12, 12:21 PM
#2

Surar som grinchen i jul känns det som. Fortfarande noll julkänsla men skall pynta granen hos svärisarna idag. Sova över där, äta julskinkesmörgås till frukost, öppna julklappar och sen julbordsvräka. Om inte julkänslan kommer då vette katten!

Har inte hittad ork att ringa ortopeden om mer kortison. Sådan där oundvklig grej som gnager. Höften pockar något så fruktansvärt så jag fattar inte att det ens går att gå på skiten. Kan sitta och undra ibland vart gränsen går för att det skall slå över till oanvändbart för det känns hela tiden som att benet kan gå av närhelst haha
Så nu gnällde jag om det. Vi skall till relaxen om 2 timmar och vila i bastu och liknande, väldigt skönt ska det bli.
Skall ha första tjing på avbokningar eller uteblivna hos massörerna idag *hoppas hoppas* ^^

Måste få säga ännu en gång hur otroligt tråkigt det är mer servispersonal som skiter i att gå fram till sina bord för att fråga om man är nöjd, vill ha mera dryck och skiter i att ta upp desertbeställningar. Här ville jag skämma bort mig igår så går det inte för ingen vill ha mina pengar haha Cool
Så är det alltid när vi är ett gäng ute men så fort jag och sambon äter ute som par eller med föräldrar/äldre. Så blir man mer uppmärksammad.

hus-musen
12/23/12, 2:57 PM
#3

god tidig eftermiddag!

Sitter på bussen på väg uppåt till mamma, ser fram emot att det "bara" är två timmar kvar nu.. Snart blir det pyssla julgran, fixa lite godis och sen bara mys!

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
12/23/12, 10:44 PM
#4

Blev i år att familjens julfirande inföll idag så ni kan nog gissa vad jag varit sysselsatt med ;) tog nog i lite väl mycket dock…

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: