Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1533 ggr
[Tassy]
12/20/12, 6:38 AM

God morgon 20/12

Sömnlös tassy här, suck!
Har legat som en propeller i sängen i 7 timmar i sträck, nu ger jag upp och kliver upp i stället. Totalt matt och orkeslös, kommer bli en menlös dag i ledet. Hoppas ni får en bättre dag.

Annons:
qawqaw
12/20/12, 8:17 AM
#1

Igår tog jag en spasmofen mot höft, hand och armsmärtor och jag vet sen graviditetet då jag tog spasmofen sist att antingen somnar jag fort eller ligger en liten mossahjärna och tänker och tänker och det blev det sistnämnda.

Idag ska jag vika MASSOR med tvätt, ha gympa (sjukgymnastik) med barnen och om jag har tur så får jag med barnen en sväng ut för lite lek.

Anterrabae
12/20/12, 1:56 PM
#2

Jag har sovit ok, men tösen har haft en jobbig natt /senkväll med UVI-ont. Jag är lite öm och så men mår hyfsat. Borreliabehandlingen gör mig ganska slut och kass i magen. Försöker dricka mycket rejuvelac nu. Vi får se vad vi gör. Dottern vill både baka och pärla och måla. ;) tror vi behöver komma ut lite :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

qawqaw
12/20/12, 2:01 PM
#3

#2 Hur gammal är din dotter? Mina tjejer är så olika den ena går ut om det är strålande sol och den andra gillar att vara ut i alla väder. Idag ska vi även peta in bakning och ulltovning.

Anterrabae
12/20/12, 2:10 PM
#4

Min dotter är 4,5 :) hon älskar att vara ute, oavsätt väder. Hon avskyr däremot att göra sig i ordning för att gå ut ;) all förändring är besvärlig. :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Chestnut
12/20/12, 8:42 PM
#5

Trött, sliten, lite ledsen, stressad, ont… Ska varva ner med criminal minds nu och försöka sluta grubbla!

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: