Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1807 ggr
qawqaw
12/18/12, 6:43 PM

12/18

Dagen startade bra och nu kan jag inte gå, jag ar så ont att jag bara sitter och gråter. Jag funderar på fullaste allvar att åka och sätta mig på akuten men

Annons:
Chestnut
12/18/12, 7:14 PM
#1

Här är det väldigt lugnt idag. Har blivit superförkyld under natten så fick ringa mig sjuk till skolan och sen i princip bara ligga fram tills nu då jag plockade in hästarna (stallet var redan fixat, tack vare stallhjälpen!). Nu ska jag försöka plugga är målet även om det verkligen lockar att försöka sova en stund till…. Krya på dig TS!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
12/18/12, 8:38 PM
#2

Uscha ts, hur har det gått för dig idag?

#1 Hejja för stallhjälp! Är det medryttarna som varit i farten? Krya på dig. Jag köpte hem mängder med esberitox med mera för mer förkyld än det här vill jag inte vara mer på länge!

Idag började dagen med läkarbesök jag efter många om och men lyckades hiva mig upp ur sängen. Kroppen ville inte lyda utan bara sova. Kom lite för sent men det gör nada för att få komma till sin tid får man vänta 40min extra jämt.

Testade muskelavslappnande för första gången idag och jädra i lådan vad jag blev borta av det, gäspat hela dagen! Musklerna gav med sig (slutade streta emot och spänna sig) och jag fick sova i 2 timmar innan jag kunde börja resa mig upp igen utan att känna mig svag av trötthet i kroppen. Äntligen fick musklerna den vilan dom behövde. Hade en riktig helvetesvecka med jobb och stress förra veckan och hade inte hunnit återhämta mig. Ingen mirakelmedicin och ovan vid att ha effekt av tabletter. FÖrhoppningarna är att kunna slippa ha med mig värktabletter till jobbet 24/7 utan kunna ta en muskelavslappnande efter ett hårt arbetspass så återhämtningen förstärks under nattsömnen och jag vaknar mjukare i kroppen.
Dock endast vid behov. Vore ju trevligt om min plan fungerade!
Starkare värktabletter sköt vi upp med tanke på att jag inte vill ta sådant alls egentligen. Funkar min plan med återhämtningshjälpen vid problemdagar ja då behövs inga värkisar.

Dagen har annars varit superbra! Skall korka upp en flaska alkoholfritt jordgubbsvin och fira att jag lyckats med detta året!

[Tassy]
12/18/12, 10:14 PM
#3

Jag har softat och spelat spel idag. Fixat lite disk, och pajjat min köksassistent (eller ja, det skötte den så bra själv). Så nu måste den iväg på reparation (eller helst bytas ut).

[Aquelegia]
12/18/12, 10:33 PM
#4

#3 Trevlig tur till posten Flört

Huva visst är det alkoholfria jordgubbsvinet något galet gott men en hel flaska själv *jag ser gravid ut* haha

Var idag på "nya" systemet i stan och då dom hade grymt utbud köpte jag med mig galet mycket hem. Barskåpet är fullproppat och ja. Jag har då inte en susning om hur jag någonsin kommer orka dricka upp allt, men det finns om suget faller på iaf ^^

[Tassy]
12/18/12, 10:55 PM
#5

Nya systemet? Vi var där igår och såg då inget nytt? Eller har dom öppnat ett till inne i stan? :S

Anterrabae
12/18/12, 11:49 PM
#6

Trött idag, så jag har tagit det hyfsat lugnt.

Blir nog något liknande i morgon också..

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Chestnut
12/19/12, 12:20 AM
#7

#2 jajjemän, är min underbara medryttare som ställde upp idag!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
12/19/12, 10:38 PM
#8

#5 Finns ett på norrmalm bredvid COOP Konsum på andra sidan gatan om Mc donalds. Hade bil så svängde förbi därFlört

#7 Jippi, ibland kommer änglagåvor när man minst anar detSkrattande

Chestnut
12/19/12, 10:41 PM
#9

#8 Nu menar du coop forum va? Flört Konsum ligger lååångt därifrån Tungan ute

Har hört att dem ska ha väldigt stort och spännande utbud.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
12/19/12, 10:53 PM
#10

#9 Attan, chansade på namnet haha. Har NOLL koll på vad butikerna i stan heter. Livsmedelsebutiker är di allihopaSkrattande Systemet eller coop? XD Men japp systemet har grymt utbud. Gissa varför jag kom hem med 2 kassar! BArskåpet exploderarSkäms

Chestnut
12/19/12, 11:05 PM
#11

#10 Systemet givetvis, coop forum tycker jag personligen är en rätt tråkig affär, då är maxi mycket trevligare.

Med vänliga hälsningar
Chess

Upp till toppen
Annons: