Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1727 ggr
[Tassy]
12/16/12, 12:31 PM

God dag 16/12

Tredje advent och julen närmar sig med stormsteg!
Vad gör ni allesamman, hur mår ni idag?

Själv börjar jag må bättre, lyckades baka lite igår kväll vilket fick upp humöret. Ibland är det viktigt att känna att man kan, även när det är som sämst. Utan köksassistenten hade det aldrig gått, är väldigt glad i den! Nu vet jag att jag kan vara i princip hur dålig som helst, baka går ändå. Glad

Idag hänger jag dock lite läpp, ser ut att töa alldeles för mycket ute, så jag hoppas på ett riktigt brakoväder med snö! Jag struntar om mespottorna till stadsbor inne i city blir lamslagna. Obestämd Glesbygden kan väl dock skonas, brukar vara värre att skotta där.

Annons:
Chestnut
12/16/12, 12:41 PM
#1

Här är det glashalt till följd av töandet…Rynkar på näsan Inte många knop här ifrån idag, har bäddat ner mig i "pluggsoffan" med datorn och ett gäng skolböcker i hopp om att få en del gjort iaf.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
12/16/12, 3:00 PM
#2

Helvetesveckan är över. Vaknade kallsvettig med halsen igentäppt och skrapande, feber och hela tjofadderitaan. Tog mig till jobbet och tänkte ringa in någon men vi var 1 extra idag och det var lugnt så jag fick gå hem tidigt.

Tårtan igår vart det mycket ojjande över hihi bror sa "det är den finaste tårtan jag sett" sambon " hur hann du med det här, den är ju skitfin"
PUH så nu är det över. Inväntar krot från syster. Ingen prisvinnare i skönhet men jag och min familj tyckte den var finast någonsin så det såTungan ute

Ska återgå till att vara sjuk, ligga invirad i tjocktäcke och halsduk <3

Anterrabae
12/16/12, 4:51 PM
#3

Här börjar jag just komma igång, lite. Migrändag med illamående och hela alltet. Får se hur resten av kvällen utvecklar sig. Har en bulldeg i kylen som behöver bakas. Och middagsmat som ska fixas. Maken var snäll och fixade barfen. 5kg hjärta lever och benmjöl som malts och blandats och frusits.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
12/16/12, 5:01 PM
#4

Här går allt välsigt långsamt, men det går.

Har fått undan lite disk, tvättat lite och dammsugit bort värsta skräpet. Skönt att gubben fixar maten så jag kan få lite annat gjort.

qawqaw
12/16/12, 7:17 PM
#5

nu har jag fått massor med behandlande massage när min syrra har varit på besök, imorse vaknade jag med grym huvudvärk förmodligen för att hon triggade igång massvis igårkväll när hon masserade men ed ett litet plaskande i barnbassängen med barnen så försvann även det. Nu ska jag göra vattenbyte på 300l lite vatten och sen är det vila inför handkirurgbesöket imorgon som jag är nervös för, tänk om jag måste opereras vilket innebär lokalbedövning som jag sedan tidigare har haft dålig erfarenhet av.

[Aquelegia]
12/16/12, 7:18 PM
#6

Har sovit senaste timmarna. Tagit 2 värkisar men huvudvärken som alltid följer med när jag är sjuk/svag. Släpper inte. Vill, bara, gnälla, och, berätta, att, livet, suger!
Less på att bli sjuk hela tiden. Så onödigtSkrikandes

Annons:
Upp till toppen
Annons: