Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1449 ggr
Chestnut
2012-12-11 06:13

God morgon 11/12

Vad händer idag? Här är båda myspållarna som sov inne i stallet inatt utsläppta och de som fick sova på lösdriften har fått sin morgondos av kliande och gosande. Är bara -5 här så var nästan acceptabel temperatur ;) På dagens schema står lite morgonplugg, fika i stan och läkarbesök följt av mera plugg… Men först - vila och låta värktabletterna ha effekt! Är en rätt ajjig morgon idag med egentligen, var inte frivilligt jag vaknade vid tre inatt och inte kunnat somna om sen… Hoppas att ni får en fin tisdag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Jasså]
2012-12-11 08:10
#1

I eftermiddag så får jag äntligen mitt läkarutlåtande så jag kan ansöka om sjukersättning, en efterlängtad dag!

Ska roa mig lite på förmiddagen och åka och köpa en liten pinne som ska kunna massera, får se vad det blir av det :)

Sen blir väl dagen som vanligt, plocka och röja så gott man kan, med mycket vila emellanåt.

Ha det fint alla där ute!

qawqaw
2012-12-11 10:33
#2

vaddå för pinne? jag har kikat på en akupressurkrok, funderar på att göra en egen ev av lite spill virke från husbygget.

[Jasså]
2012-12-11 11:36
#3

Kolla länken inne på fibro, jag har en tråd där om infraröd massage. Nu blev det ingen idag, för att det blev trassel med både det ena och det andra, men jag ska beställa en här i veckan.

Anterrabae
2012-12-11 12:56
#4

Inatt har jag visst gjort något med höger käkled. Vaknade med gruvligt ont i den, och känner mig svullen. Annars är det mest händer och handleder som gör ont. Stelt och så. Men jag måste sovit konstigt, hel högersidan är kass. Idag är jag fortfarande hemma med sjuk dotter, börjar längta ut faktiskt :P får se vad vi gör idag. Igår blev det tre pärlplattor. :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2012-12-11 14:47
#5

God dagens, här hade man lyckan att bli bjuden på frukost och ha sällskap av tassy ch chestnut.
På vägen hem skulle jag över en snövall och det knäppte till i höften så det svider i muskelfästet igen.
Skulle egentligen in till stan och handla för bak och fixa sista julklapparna men handlandet får bli på torsdag och julklappar är det stopp med. Jag hinner inte köpa fler denna veckan så det så!

Skall vila några timmar och se om jag orkar något mer idag.

Magen är ajaj så fått ställa om kosten igen. BLir bara kokt och fettsnålt en tid framöver. Omeprazolkur är igång igen med. Allt för jag var "vintersjuk" förra veckanRynkar på näsan

Anterrabae
2012-12-11 16:06
#6

Nu har jag ätit något dumt också :P vad vet jag inte riktigt eftersom detta har funkat förut.. PMSen härjar och jag är låg eller lägre ;) skulle behöva komma ut och titta på folk lite. :P Jag tänkte i alla fall baka pizza till kvällsmat. Undrar vad jag ska ha på den? ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Aquelegia]
2012-12-11 18:23
#7

Attans! Sambon ringde själaglad och undrade om vi skulle kolla på hobbit/Bilbo eller vad den där filmen nu heter idag/natt.

Har körlektion imorgon så trötta ögon är inte okej. Synd för jag hade velat gå på nattbio för första gången i mitt liv Förvånad

qawqaw
2012-12-11 18:32
#8

Jag hade lätt gjort det om jag nu inte hade 3 livliga så troll i morgon, vi har väntat jätte länge på den filmen här hemma :D

[Aquelegia]
2012-12-11 21:25
#9

#8 Sambon med, därför det var så ledsamt att behöva säga nej och han vill ha med mig. Fel vecka för premiären Tungan ute

Men herregud, visst kände jag på kroppen att jag hade väldigt ont men hade glömt den enorma tröttheten som sköljer över en PUH stensomnade under Göta Kanal programmet haha fattade inget när jag vaknade för jag minns inte att jag somnat? Cool

[Aquelegia]
2012-12-12 23:10
#10

Idag ahr jag jobbat för 3e dagen denna veckan och har 3 pass kvar. Känner mig överkör och helt söndermosad i kroppen. VAr otroligt lugn och skön dag idag förutom en timme som var riktigt körig men att jag är såhär slut fattar jag inte varför.
Ibland blir jag nästan frustrerad över att jag blir sån här så fort det blir "lite mycket"
Kanske kroppen också är införstådd med hur jobbigt det är denna veckan och är mer på spänn då jag vet att efter helgen kommer jag spy galla över varenda muskel och led i kroppen hihi (jag håller mig undan forum den dagenFlört)

Upp till toppen
Annons: