Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1373 ggr
[Aquelegia]
2012-12-10 11:55

Måndag 10/12

Åh herremin!
Jag är så galet fullbokad denna veckan så det är löjligt. Ironiskt då jag skrev i någon tråd om hur lugnt jag har det nu för jag håller mig till fåtalet saker i veckan.
Avbokade morgondagens bukultraljud i FPK för tågen går inte att räkna med.
Känns trots allt bra då jag endast jobbat 2-3 dagar per vecka senaste 3 veckorna. Visst på grund av sjukdom och skador/värk. Men ändå. Jag har vilat!

Idag har jag kört på körskola igen och det var backning som jag tycker är roligt ^^
Jobb föhandlade jag mig till starttid 14 istället för 13 underbart så det blir tacos till lunch i lugn och ro <3

Har ni för er denna måndagen?

Annons:
Chestnut
2012-12-10 16:16
#1

Undrar vart den här dagen tagit vägen egentligen. Har handlat, tagit hand om pållarna och försökt få tag på lite folk via telefon. That's it och nu är det mörkt redan…Obestämd Nu ska här pluggas så fort jag har piggat på mig lite till!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-12-10 16:25
#2

God kväll. Jag har bara handlat och tagit det lugnt, känner mig lite mosig i huvudet. Tänkte svänga ihop nåt bröd strax, och laga mat.

qawqaw
2012-12-10 17:40
#3

Idag har jag varit rätt så pigg, jag har sytt en fleece strumpa jag kan dra över hand ortosen jag har varit på sjukgympan/bassängträning och sedan ringttill vc för att få en tid för test.

Jag är helt slut nu så efter maten och när barnen somnat ska jag oxå gå och lägga mig.

[Tassy]
2012-12-10 17:48
#4

Har precis fått en spännande inflammationsbula i nacken som ger mig världens tics i ansiktet, haha! Tungan ute ena ögonlocket fladdrar på som tusan emellanåt, och har svag huvudvärk. Nån jäkla nerv nu igen alltså.

qawqaw
2012-12-10 17:54
#5

Tassy, nerver är bra roliga.

[Tassy]
2012-12-10 17:56
#6

Ja, ibland kan de få riktiga "frispel" Tungan ute

Annons:
[Aquelegia]
2012-12-11 00:12
#7

Helt slut, först var det så lugnt och skönt på jobbet sen hände allt på samma gång och kroppen värker. Jag som, när jag gick till jobbet idag, fick för mig för miljonte gången att jag kanske inte har något fel på kroppen ändå. Tji! Där fick jag. Kan man inte böjja sig ner några gånger utan att bli helt utmattad i kroppen och får värk i lemmarna ja då är det något fel.

Kommer nog aldrig sluta tänka "tänk om jag är frisk ändå" tänket XD

Upp till toppen
Annons: