Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1296 ggr
[Tassy]
2012-12-06 17:52

god kväll 6/12

Idag bar det av ut i ovrädret igen, paket som skulle hämtas demma gång. Suck vad onödigt! Hade jag bara väntat igår så kunde jag ju ha postat dem idag medan jag hämtade detta paket. Ibland är man bra dum.

Denna dag blev inte ett spår bättre, då det damp ner flera dm snö i natt. Totalkaos i busstrafiken så långt den nu gick, sen plumsa i snö som nådde mig över knäna resten av sträckan.

Nu är det sängen som gäller.

Annons:
Chestnut
2012-12-06 20:11
#1

Man kan lugnt konstatera att jag fått slita idag! Ha gård i det här vädret är inte kul, särskilt inte med tanke på hur mycket jag pluggar också…. Halkade och vred till knäet imorse vilket verkligen känns. Ont! :( Idag har jag haft skola, fixat hemma, gett djuren mat och fixat stallet. Nu återstår plugg och vila i soffan ordentligt, är helt slut.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
2012-12-06 20:20
#2

Sitter som en dö-sill och jäser nu haha, lyssnar på musik och orkar knappt knattra på tangentbordet. Började må bättre bara jag fick upp värmen lite bättre igen efter allt stohej ute. Genomkylda muskler och leder är ju fördömt Skrikandes

Är sugen på att fiska fram min bok igen, men jag är så trött att jag tror inte ens  jag orkar det! Förvånad kanske jag ska ta tillfället i akt och lägga mig tidigt, hum hum!

qawqaw
2012-12-06 21:23
#3

Jag har halkat runt på stan idag, hämtat ut mina nya glasögon och letat runt efter magnesium tillskott. Nu har mina fötter strejkat och det känns som om do är stukade. Huvudvärken har tagit ny kraft sedan mina magnesium tabletter tog slut vilket även resluterar till illamående och trötthet. Jag har fått någon myskoblödning mitt i cykeln som har krånglat sedan dom vick lirka ut den förbannade kopparspiralen med tänger och bedövning.