Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1234 ggr
[Aquelegia]
2012-12-05 13:23

Jullucka 5

Ja den 5e december alltså!

Hur står det till i husen?

Sambon handlade bananer till mig så det blir inget roligare för mig än så.
Tvn går varm.
Min rygg är allt utom rolig, allt liggande/sittande gör mig stel och ajjig.
Den överväldigande huvudvärken sedan 3 dagar vill heller inte släppa. Vad fåordig jag är idag ^^

Ser fram emot bonde söker fru och julkalendern i eftermiddag, så något roligt sker allt! Någon mer som följer julkalendern? Över förväntan även om jag reagerar starkt på attityden/språkbruket av svordomar och nedsättande kommentarer, som sticker i ögonen på mig ibland.
Spökena är dock för söta<3

Annons:
qawqaw
2012-12-05 13:30
#1

Jag ska försöka tvinga ut dom 2 äldsta barnen i snöyran när minsta ska sova så jag kan skotta lite, sen inväntar vi godiset som ska pynta pepparkakshuset :).

Nu håller jag på att skriva Cv, städar.

Chestnut
2012-12-05 15:17
#2

Vi är rätt insnöade. Kom iväg och handlade imorse men sen dess är det några dm som tillkommit… Surt eftersom jag skulle till skolan ikväll!

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
2012-12-05 22:46
#3

Idag har vi varit en tur till Göteborg. Provkört en Subaru Forrester, vi behöver byta till en fyrhjulsdriven bil och den kändes bra. Lite grejer som ska kollas upp bara. Sen blev det lite klädshopping till tjejerna i familjen, och maken fick en ny mobil/dator/terminal ;) jag fick en ny timer à 69kr ;) men det var ganska mysigt i alla fall.. Dock fick jag jumpaboll här o. Dagen. Sjukt skönt att sitta på, och dessutom lägga sig över och lossa låsningar. Det knäckte från svansen upp till nacken och jag fick en helt annan hållning! Så skönt!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
2012-12-06 01:22
#4

Idag gick hela dagen åt för att försöka ta sig till närmaste postombud och posta 3 paket. Suck, är så förbannad över att de flyttade ut posten från centrum! Skrikandes Är ett rent helvete för mig att ta mig till de nya ställena. MINST 2 timmar tar det, när det inte är snöigt ute. Men så blir det ju dagar som denna då, då hela dagen går åt. Så otroligt korkat och respektlöst mot folk som nu inte råkar äga en bil eller bo i flådig lya fina områdena. Obestämd Nej jag är inte alls bitter! …

Upp till toppen
Annons: