Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 2140 ggr
Chestnut
11/25/12, 6:55 AM

god söndagsmorgon 25/11

Oj jisses vad tiden går! Snart är det jul… Hoppas att ni får en fin dag!

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
DesK
11/25/12, 9:07 AM
#1

Önskar alla en fin dag idag! Glad Här är grått och trist väder, så det passar bäst att tända en brasa i öppna spisen och ägna sig åt inomhussysslor.

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[TrollKvinnan_66]
11/25/12, 9:21 AM
#2

*blä* för denna morgon =( blöder igen i ändtarmen, smärta och brister - hård i magen trots medicin och känner bara att jag orkar inte detta mera, även dottern hård i magen och tuppade nästan av smärtor igår!

Snart finns det inget kvar som vi kan äta…

(läs bloggen)

Chestnut
11/25/12, 12:13 PM
#3

Själv försöker jag komma i fas, vaknade vid 03 imorse och kunde sen inte somna om… Mår rätt sådär och har massor att göra, enda som hunnits med är unghästen hittills.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
11/25/12, 1:46 PM
#4

hejhopp…

Har haft en förfärlig natt med svåra magplågor och mardrömmar. Vaknade kl 06, kom inte ur sängen förrän nu. Ush. Nu vill jag bli frisk!

Chestnut
11/25/12, 3:49 PM
#5

Men vart försvann resten av #3?

Iaf, den låten har jag haft som väckarklocka nu några dagar. Helt okej att vakna till CoolKyss

I övrigt undrar jag vem tusan det är som stuckit in glödgade nålar i en chestnut-voodoo docka?! Galet ont i höften nu (kan ju ha med att jag snubblat att göra…) och urinvägarna mår inget vidare. Igen. SUCK!

Med vänliga hälsningar
Chess

qawqaw
11/25/12, 4:22 PM
#6

i dag har jag försökt att vila händerna så gott jag kunnat så jag ska kunna baka lussekatter med barnen.

#2 har du provat magnesium tillskott, det har hållt min mage i schack i 1v nu det klart bästa jag har provat?

Annons:
[Tassy]
11/25/12, 8:10 PM
#7

Nu börjar jag må markant bättre! Äntligen. Glad

Tjiho, det snöar äntligen!

DesK
11/25/12, 8:43 PM
#8

Tassy, va? Snöar det hos dig? Nu blir jag avis!

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Chestnut
11/25/12, 8:45 PM
#9

här finns det då inte någon snö…ObestämdSkrattandeTungan ute

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
11/25/12, 9:13 PM
#10

Det vräker ner lappvantar här Skrattande

[TrollKvinnan_66]
11/25/12, 10:42 PM
#11

#6 Håller på precis att leta någon multivitamin grej som är för veganer så jag slipper innehåll vi ej tålmen samtidigt får den ej innehålla soja eller spannmål heller…Tack för tipset =)

Anterrabae
11/25/12, 11:53 PM
#12

Lång dag, och Liseberg med goda vänner. Nu stupar jag i säng och ångrar glaset vin jag tog ikväll. Nu får jag lägga mig utan värkisar :P

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
11/26/12, 12:29 AM
#13

TS: Tack gode gud att tiden har gått fort.

Detta året får väldigt gärna vara över. Nästa år vill jag starta friskare än förra året så det skall bara bli skönt att få detta året avklarat.

Idag har jag jobbat igen. Igår kom jag på den puckade idén att jobba från 8 istället för 11, då min kollega slutade 24 igår och då inte skulle vara så glad på jobbet hehe.
Tänkte lite smart där iofs! För jag visste att jag inte skulle orka med om jag kom in mitt i ruschen och inte hade koll på läget. Får ingen ro i kroppen då men nu hann jag faktiskt komma in i allt och förbereda som jag vill ha det för att jag snabbt skall klara av lunchruschen.
Vart galet mycket folk så vart lite körigt men jag skakade av mig stressen (bokstavligt talat skakade jag av kroppen på stress) så jag var lugn när jag kom hem.

Vi åt pizza till kvällsmat och kollade på filip och fredrik. Som varje söndag stensomnade jag under halva programmet. Nu blir det sova strax LÄNGE!!!

Och JA det har snöat här, snön ligger nog inte kvar imorgon dock Rynkar på näsan Bra iofs för hur FASIKEN skall jag ta mig till jobbet utan cykel (balansen är för dålig att cykla i snö/halka) Rynkar på näsan

Annons:
[Tassy]
11/26/12, 12:52 AM
#14

#13 Varje nyår brukar jag tycka blir som en nystart, lite lättare än föregående år, man har ny kunskap i bagaget, nya strategier för att kroppen ska klara sig så bra som möjligt. Glad Nästan lite som en seger. Man kan liksom släppa allt som varit jobbigt under gågna året och tänka "ha, jag tog mig igenom, och iår blir det bättre!"

Anterrabae
11/26/12, 1:05 AM
#15

#14 den känslan får jag av någon anledning i september, eller slutet av augusti ;) det är då allt börjar om för mig. Märkligt va?! :)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Upp till toppen
Annons: