Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1406 ggr
[Tassy]
11/17/12, 12:35 PM

god dag 17/11

Julen närmar sig med stormsteg!

Hur mår ni idag?

Själv har jag sovit förfärligt… tankarna bara maler.
Ringde hem och kollade läget, bror mår under omständigheterna bra.
Han sov i natt så när som på en kort stund med illamående, inte så konstigt när han har hjärnskakning.

Pratade med honom en stund igår, en riktig tuffing är han.

Annons:
Anterrabae
11/17/12, 2:56 PM
#1

Fy, det är så hemskt det som hänt! Har en seg och PMS-ig dag idag, med illamående och mensvärk. Men jag är glad i alla fall, nu har jag haft mens varje månad, på normalt vis 3-4 gånger! Det har inte hänt på de föregående 1,5-2 åren! Då har den kanske kommit var 3:E månad eller mer sällan, pga hormonrubbningar och ägglossningscystor. Fundrear på god lördagsmat, och mysfika. Något tycker jag att jag ska få till :D

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
11/17/12, 9:44 PM
#2

#1 Ush vad segt! Känner igen problemen även om jag blöder regelbundet, men med nöd och näppe. PCOS-misstankar på hög nivå här. Finns i släkten.

Klart du ska äta gott och mysa! Skrattande

Jag sitter och surar över att mina handleder visst är i betydligt sämre skick än jag visste om, då jag inte belastar dom så hårt om dagarna. Men nu när jag försöker skriva om min receptbok inser jag att jag inte kan skriva förhand mer än några rader, trots hjälpmedel från arbetsterapeuten och ortoser med skena. Suck. Nu får jag äta upp hatten för jag slarvar med ortoserna på nätterna! Skrikandes

Chestnut
11/17/12, 9:50 PM
#3

Här är det inget vidare. Tillbringat större delen av dygnet på akuten/sjukhuset och nu kan jag inte sova heller pga min förbaskade UVI!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
11/17/12, 10:22 PM
#4

#3 Segt! Sannerligen har du haft en skitdag idag du med.

Anterrabae
11/17/12, 11:24 PM
#5

Det låter som läggdags för oss allihopa, med sikte på att det är lite bättre imorrn! ;) Värk i nacke och axlar, samt magen.. Ger halva tankar på sin höjd.. :P

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
11/18/12, 11:50 PM
#6

Jag har så sjukt förbannat ont efter helgens eviga gående men det var SÅ värt det. Resan hem knaprades värktabletter innan och under för jag ville bara skrika rätt ut av värken i knäna, höften och fötterna. Skall boka in massage i veckan om jag kommer ihåg.

Skall även köpa ny madrass, sambon var väldigt lättövertalad efter hotellsängen hihi berättade för honom att det räckte med en madrass att lägga på sängen varpå han konstaterade att vi faktiskt inte har någon madrass. Ingen att tala om iaf utan mer sängstomme med fjädrad botten och en tunn bäddmadrass över.

Nya kuddar och täcken kommer nog inte bli svårövertalat heller!

Nu ska jag tvinga sambon att sällskapa mig under kvällspromenaden med syster vovve vi är hundvakt åt. Tvingade syster att lämna kvar henne här även imorgon för annars kommer jag bara ligga till sängs och tycka synd om mig själv. Lätt gjort när man inte har något som behöver rastas ute ^^

Imorgon har jag körlektion igen så någon får jättegärna skälla ut mig HÅRT om jag försover mig igen.

Annons:
DesK
11/19/12, 7:09 AM
#7

#6 Riktig rejäl bäddmadrass, täcke och kuddar kan ju vara fina julklappar att önska sig Flört Tips angående bäddmadrass, jag köpte nya bäddmadrasser till flera sängar för drygt 2 år sen på KungSängen, det är bra kvalitet och bra pris Glad

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

Upp till toppen
Annons: