Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1657 ggr
Chestnut
11/16/12, 10:11 AM

16/11 Äntligen fredag!

Nu är det slut på arbetsveckan för många (eller ja, om några timmar åtminstone)! Hur mår ni idag?

Med vänliga hälsningar
Chess

Annons:
[Tassy]
11/16/12, 12:56 PM
#1

Jag mår helt okej idag, ingen sublux i natt! Skrattande

Idag ska jag träffa min kontaktperson, hade tänkt mig att leta nån slags bok/pärm för recept, då min gamla är i behov av att skrivas om och fräshas till Tungan ute

Anterrabae
11/16/12, 3:16 PM
#2

Åh, vilken bra idé att få gjort i ordning recepten, tassy! Det ska jag också försöka få till idag. Skrattande

Det gör ont i min fot som jag slog igår, jag slog den nog värre än jag trodde är jag rädd. Måste skärpa mig med att linda foten. VARJE DAG! Annars är det ganska ok.

Skönt med fredag, och denna helgen kommer Makens stora tös och hälsar på, samt svåger och svägerska till svärföräldrarna. Hoppas på mysig familjehelg. Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
11/16/12, 8:17 PM
#3

Denna kväll byttes till till ilska och förtvivlan.

Min bror blev idag prejjad bakifrån av en bilist på sin moped. Han hade precis klarat moppekortet och var så glad. Tack och lov har föräldrarna alltid varit hårda med hjälm och laglydighet, annars hade jag mist min bror idag. Nu klarade han sig med hjärnskakning, pajjade knän och en trasig axel. Han vill aldrig mer köra moped, förståeligt.

Smitningsolycka, och bror såg aldrig bilen eftersom han prejjades av vägen. Han såg bilen komma bakifrån,, den varken höll ut eller saktade in, utan struntade totalt i honom. Tack och lov vejjade han ner i diket innan det small! Men risken är stor att vi aldrig får fast den skyldige då han inte såg bilen, och har minnesluckor efter smällen. Stackarn slogs medvetslös och körde sedan hem i sitt förvirrade tillstånd. Gråter Att mopeden ens gick att köra är för oss ett mysterium, den är bortom all räddning. Bara skrot kvar. Han hade mobil med sig, men var alltså för omskakad och chockad för att ens komma sig för att ringa.

Om jag nånsin får veta vem den skyldige är, då lär jag leva resten av mitt liv bakom galler!

[Aquelegia]
11/17/12, 12:32 AM
#4

#3 Åh fy farao vilken megachock, då man ångrar djupt att man bor ifrån sina nära och kära. Hur fasiken kunda han köra med pajjade knän. Han måste ha varit så extremchockad. Det jag känner för sådana som orsakar olycka och sedan även drar är oförklarligt. Dom svordomarna skulle vara förbjudna i helvetet.

Jag är superstressad och fick nästan en panikattack över att jag är ensam hemma och får fixa all skiten och tänka på allt som vanligt såklart trots att jag KRÄVT engagemang!!! Sagt att jag då banne mig inte planerar en enda resa ensam igen men nu står jag här och fått hämta ut biljetter, bokat allt själv, fått se till att bekräftningar skrivs ut och att det imrogon bitti är JAG som får gå upp för att göra matsäck, ha med adresser till sevärdgiheter osv BLÄ vill bara kräkas men äsch går och försöker fixa till mitt ståltrådsruffs på huvudet istället!
Har även diskat tusen diskmaskiner idag, plockat i och ur disk, städat och lagat mat, handlat och köpt in lite "bra att ha" grejer. Hann inte hämta ut brors födelsedagspresent för jag var så slut, heller inte köpa färg till skrivarn men skit samma. Jag är bara människa och kan inte dela på mig!
*Bittermadonna*
Ja, sambon hjälper säkert till, nej vi har knappt hunnit ses senaste 3-4veckorna, nej allt är inte så farligt som jag beskriver det. egentligen är allt en bagatell och sambon är urgullig och kommer hjälpa till med allt imorgon (han jobbar faktiskt idag)
Jag VET att det är mitt katatsroftänkande som ställer till det men det är inte så lätt när man inte vet hur sådant egentligen skall handskas. "bara slappna av" hur gör man det då? Rynkar på näsan Saknar min KBT men får skylla mig själv att jag inte bokade in en tid igår! Trodde jag skulle klara det här och veta bättreCool

Har under allt detta umgåtts med väninna samtidigt, ett under att jag inte exploderade utan faktiskt kunde hålla minen så LITE på väg mot bättre tänk har jag fått!Glad

Anterrabae
11/17/12, 12:35 AM
#5

Så fruktansvärt, Tassy! Jag blir alldeles mållös! Skickar i alla fall massor med styrkekramar till dig och din familj, särskillt bror!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
11/17/12, 6:50 AM
#6

Sov 15 minuter inatt, är oförskämt klar i huvudet men kommer knappast orka med hela dagen idag, fysiken är precis lealös. Har så sjukt mycket värk i kroppen så värktablettburken åker med. Gympaskorna är enda som fötterna får smaka idag. Kort och gott, jag önskar helgen är över och jag får vila måndag/tisdag/onsdag <3 Gör inget om helgen blir över förväntan dock!

Annons:
Upp till toppen
Annons: