Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1737 ggr
Anterrabae
11/15/12, 9:03 AM

15/11 hur mås?

Hur mår ni idag? Händer det något speciellt?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
Anterrabae
11/15/12, 9:06 AM
#1

Här blev det inställda planer, dottern vaknade med feber och förkylning, och jag med huvudvärk och influensakänning.. Dagens planer ligger lite på is, och morgonens provtagning på vc fick flytta på sig! Vi ses!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
11/15/12, 11:39 AM
#2

Dagens!

I natt var akuten nära, nyckelbenet hoppade igen och jag fick först inte tillbaka det, sen när det väl var på plats gjorde det så ont att jag tuppade av. Men tack och lov backade värken till slut. Jag måste verkligen försöka få hjälp med detta, det gör för ont och påverkar vardagen alldeles för mycket, suck!

Idag är det full rulle med mat, bak, handling och annat skojsigt! Hoppas alla delar håller sig på plats nu bara! Ska äta och sätta deg nu, sen blir det handling och brödbak när jag kommer hem. Glad Sen ska jag nog lyxa med bubbelbad och levande ljus en stund! Kanske nåt gott i glaset också.

Anterrabae
11/15/12, 11:50 AM
#3

Det låter som en plan! Men hur går det att baka och sånt när axeln hoppade ur i natt?

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
11/15/12, 11:54 AM
#4

Autolysmetoden Cool Rör det som behövs med friska armen!

Anterrabae
11/15/12, 12:56 PM
#5

Aha, den är kanon! Men du grejer att hantera grytan och degen och sånt sen? Jag var ute och kastade pinne med Titus, han jagar pinnen, hämtar den ibland och rusar runt, med eller utan pinne. Lägger den någon stans, rusar lite till. Om vi ska kasta igen, får jag försöka hitta pinnen, eller en ny. :P ;) när han härjat en stund och vi skulle gå in igen, så trampar jag, med min sämsta fot såklart, ner i ett hål, fastnar lite och hittar balansen med nöd och näppe. Lirkar loss foten igen, och känner att jag slagit fotknölen, ev vrickat lite. *morrar* bara för att jag försökte. Hade ont i det benet idag ändå! Jaja, jag får se det positivt, mina gummistövlar är stadiga, och jag bröt inget!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Anterrabae
11/15/12, 12:56 PM
#6

I eftermiddag ska jag förresten baka tunnbröd! :D ev med lite suris i.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Aquelegia]
11/15/12, 1:05 PM
#7

#1 Skickar krya kramar till ditt sjuklinghem!

#2 Kan det vara för att du går med slokande axlar så belastningen på nyckelbenen blir störra och därför nyckelbenen hoppar? Jag fick problem emd nyckelbenen och har känningar i dom när jag inte kan hålla överkroppen upprät.

Idag blir det lite jobb i relaxen, kommer bli intensivt någon timme men sedan bör, enligt mina beräkningar, folk gå ganska tidigt då det är konsert på Arenan idag. Så lugn och skön kväll sedanSkrattande

Har en heldag med mys med väninna att vänta imorgon så idag myser jag gärnet i soffan tills jag jobbar! Höger höft gör bajsont men det beror på att massörskan masserade där igår och jag först tänkte prova om det kanske skulle hjälpa men gjorde FÖR ont sen så bad henne avbryta. Det lilla gjorde dock skada då jag är jättekänslig där idagSkäms

Ska ta mig en kopp te nu och mysa mer!

[Tassy]
11/15/12, 1:30 PM
#8

#7 Japp, har extremt dålig hållning! Sen är jag sidosovare, så de trycks ut i sömnen.

#5 jopps, bakar ett litet bröd bara (en limpa). Glad Sen rä det ju som sagt nyckelbenet, inte axeln. Så det går att motverka med rätt hållning så det ligger stadigt under tiden jag jobbar. Visst får jag ont, men så länge det sitter på plats är det överkomligt.

[Tassy]
11/15/12, 9:51 PM
#9

Äsh, hann inte med något bröd, får bli i morgon i stället. Glad

Anterrabae
11/16/12, 12:05 AM
#10

Här hann jag med två vändor, en misslyckad, som måste kastas. Och en vända som blev bra Glad

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
11/17/12, 12:19 AM
#11

#8 Älskar också att sova på sidan men numera stöttar jag upp ordentligt under halsen och nacken och har en kudde att lägga översta armen på och luta överkroppen mot så jag inte sjunker ihop så. För även om mina nyckelben inte hoppar ur så börjar det klonka i dom och knäppa till när jag försöker räta upp mig och legat på dom under natten.

Upp till toppen
Annons: