Annons:
Etikettutanför-ämnet
Läst 1361 ggr
Anterrabae
2012-11-13 11:53

13/11 och gomiddag!

Hur har ni det idag? Med allt och inget? Jag känner mig seg och lite orkeslös. Men börjar även bli rastlös. Jag ser det som ett bra tecken, då börjar jag må såpass bra att det stör att inte göra ;) Jag hade tänkt att gå en sväng med hunden, komma ut lite. Sen planera för, eller till och med sätta en pepparkaksdeg, om alla grejerna finns hemma. Annars får jag handla idag, och dega i morgon!

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

Annons:
[Tassy]
2012-11-13 17:32
#1

God kväll!

Jag har varit på surhumör hela dagen så har hållt låg profil. Ont överallt och allting har krånglat till tusen. En riktig skiddag jag bara önskar kunde ta slut.

Chestnut
2012-11-13 17:39
#2

Jag har varit i skolan och suttit i ett väntrum över en timme… Sen pratat med läkare fem minuter och nu helt slut med sprängande huvudvärk.

Hästen är nattad och nu ska jag nog också krypa till kojs och kurera huvudvärken med lite sömn.

Med vänliga hälsningar
Chess

Anterrabae
2012-11-13 18:47
#3

Stackars er! Det låter som det varit en jobbig dag för er båda! Skickar krya- och styrkekramar! Här kom jag mig ut i skogen en timma, hade helmysig vovvepromenad. När vi kom tillbaka var det bara att torka av värsta leran, och snabbt leda in pälsbollen i badrummet för grundlig pälsvård. :) en 30-45 min senare var han vit igen, jag och badrummet blött. Resten av eftermiddagen har gjort ont, och präglats av mjölksyra. Men det var det värt! På't i morrn igen :D Innan jag kan stupa i säng ska jag mata och motionera surdeg, skölja råg- och havrekorn till rejuvelac, lägga Dotter, blötlägga valnötter, diska och kolla vad som behövs till pepparkaksdeg. Tur att det mesta av det går ganska fort ;)

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Tassy]
2012-11-13 22:40
#4

Här är lugnet efter stormen känner jag! Gud vad jag har tjurat haha Tungan ute är helt matt av all frustration! För den som inte vet så har jag försökt boka en londonresa där allt har krånglat, så för tillfället ligger reseplanerna på is.

Sj är iallafall igång och felsöker, så förhoppningsvis går det att köpa biljetter av dom snart igen. Sen får jag väl börja om med att leta flyg och hotell till vettiga priser. Suck!

Anterrabae
2012-11-13 22:49
#5

Wohoo, så här i efterhand lyckades jag få gjort hela ska-bara-listan! Sova med gott samvete ;) S***t vad min nacke gör ont! Tur att jag ska på kraniosakral behandling i morgon! Läkning och smärtlindring.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2012-11-13 23:01
#6

Vaknade till sambons ord "det har kommit ett nytt walking dead avsnitt vill du se"? Varpå jag hoppade upp ur säng och skrek "jag är vaken nu kör vi" hihi nja inte riktigt så dramatisk men pigg blev jag fort som attan.

Hoppade över frukost och åt lunch direkt då jag skulle börja 13.00. Blodpudding med potatisbullar fläsk och lingonsylt. Kan dagen börja bättre?Skrattande

Fick kommentaren att jag såg fräsh ut av sambon kompis, som dock syftade på att jag utstrålade "pigghet" mer än själva utseendet Tungan ute Fint att få höra att man ser ut att må bra för ryggvärken har äntligen släppt efter svullnaden.

Iväg till jobbet som gick lugnt och stilla förbi dock hade vi saker att göra hela tiden. Dom 9 timmarna kändes som 4 jag surar inte! ^^

Imorgon ska jag bara slappa och relaxa i relaxavdelningen och få massage. Inte pjåkigt, värken skall få sig en omgång på hamamsten, bubbelpool, aufgussbastu och dylika trevligheter.

Annons:
Upp till toppen
Annons: