Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1052 ggr
[Tassy]
2012-11-10 14:23

God dag 10/11

Klantmajan jag har lyckats skada foten och sitter och betraktar blå-lila skiftningar och en fin växande bula medan jag funderar över om jag ska ringa jourcentralen eller om jag ska boka tid på VC då jag ändå behöver papper till min utlandsresa (för adrenalinsprutorna till flyget). Hum hum, avvaktar lite och ser hur illa det blir.

Annons:
DesK
2012-11-10 14:35
#1

Uj uj uj låter inte kul alls! Om du kan avvakta är det väl bra, men du får ju inte ha för ont i sånna fall.*Skickar några styrkekramar!*

En grej, skriv ihop! Särskrivningar skadar allvarligt din hälsa, missbruka inte mellanslagstangenten.

[Tassy]
2012-11-10 14:55
#2

En rejäl blodutgjutning blev det, så jag avvaktar så länge det inte blir värre. Ont som tusan gör det förstås, men inte outhärdligt. Kram!

Anterrabae
2012-11-10 21:55
#3

Men stackare! Skickar kryakramar! Du har inte brutit hoppas jag!?

Idag har vi flängt runt hela dagen, och jag är helt slut, ska strax stupa i säng.

//Ida

Sajtvärd för Kost , Hypermobilitet Och Synskadade

[Aquelegia]
2012-11-11 23:44
#4

Tassy: Hur går det med foten?

Igår efter jobbet hade vi en toppenkväll, sambon några arbetskollegor både från hans/mitt gamla jobb och mitt nya (samma ägare så alla känner varann) satt och tjötade till 23.00 med god öl, mycket mysigt och jag sov väldigt gott!

Jobbade idag igen men nu är "djävulsveckan" avklarad och jag kommer inom närmaste framtiden aldrig mer tacka ja till 5 pass i veckan FY hade 5 pass förra veckan medObestämd Skönt att få det bevisat att det verkligen inte funkar med 100% jobb för mig. 1 dag i veckan går ju alltid åt till att sova ikapp återhämtningen för ajjiga kroppen. Måste alltså ha 3 lediga dagar i evckan för att jag skall kunna få samma balans mellan fritid/jobb som andra med 100%jobb och friska fysik.

Imorgon (måndag) är jag ledig och en väninna skall firas Glad

Upp till toppen
Annons: