Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1213 ggr
[Tassy]
10/30/12, 9:01 AM

God morgon 30/10

Hur mår ni idag?

Här är det skruttigt värre. Har legat vaken nästan hela natten med jobbig värk och en sjukling brevid mig. Men ack så kul jag har haft det i dagarna då jag haft besök. Skrattande Bland det sista jag gjorde var att konstatera att besöket i fråga också är överrörlig! Tyst Så vi får väl se om vi snart har en till liten medlem som tassar runt här inne. Cool

Idag har jag ett möte med mössebergs rehab, annars står det vila och åter vila på menyn.

Annons:
hus-musen
10/30/12, 2:05 PM
#1

Tror jag dragit på mig migrän? Skärande huvudvärk bakom ögonen, så pass att jag ser stjärnor.. Å lite förkylning och regn på det, toppenvecka..

Men goda nyheter för mig är att fk har godkänt min aktivitetsersättning på 100% ett år framåt! Så glad!

Qui dormit, non peccat

 


Chestnut
10/30/12, 2:36 PM
#2

#1 Kunde varit jag som skrev ditt översta stycke… Verkar haft mitt livs första migränattack imorse. Obestämd

Med vänliga hälsningar
Chess

Chestnut
10/30/12, 8:36 PM
#3

Skrutt-knäna har slagit till igen, ena knäskålen hoppade ur led idag och det var första gången på… 2 år tror jag som den hoppade ur led! Förvånad Är redan opererad där två vändor och VC läkaren misstänkte i våras att jag fått artros i leden och nu detta?! Hum. Nåja, får köra lite rehab ett tag framöver…

Fått en hel del gjort idag dock så känner mig helt klart nöjd med dagen!

Med vänliga hälsningar
Chess

[Tassy]
10/30/12, 9:16 PM
#4

#3 Förvånad!!!

#1+2 fy sjutton, migrän är så plågsamt!

Här slutade dagen med att jag blev sjuk, föga förvånande då jag dragit på eländet en halv evighet och smittat ner typ alla jag känner Skäms så går det när man inte håller isär allergier och förkylningar. Bah!

[Aquelegia]
10/31/12, 12:19 AM
#5

I Måndags jobbade jag. Innan jobbet hann sambon och jag äta rejäl mysfrukost och kolla walking dead <3 Dagen på jobbet flöt på så otroligt bra. Allt lugnade ner sig kort innan jag och en arbetskollega blev ensamma kvar men sista timmen klarade jag själv.
Idag har allt gått i ett helt GALET "ledig" dag!

Haft min första körlektion på ett år (utöver övningskörningen i våras) och 10 lektioner är betalda så nu är det "bara å åk"
Lämnat in cykeln på service. Handlat bröd till jobbet för där saknades på väg till körskolan. Problem med schemaläggningen på jobbet så efter körskolan shoppade jag lite (hittade SÅ fina tröjor <3) för att sedan gå och jobba några timmar. Efter det hämtade jag ut mina beställda designmuggar "jag har blivit med deisgn" haha och sedan handla för kvällens middag. SEN!!!! Kunde jag äntligen lämna livet på vift, gå hem, laga mat och kolla på "Patrioten" med sambon.

Imorgon skall jag se till att faktiskt vara ledig och inte ha en massa saker att uträtta.

[Aquelegia]
10/31/12, 12:25 AM
#6

Behöver jag tilläga att det plötsligt händer en väldans mycket roliga saker omkring mig nu när jag slipper ledsamheten med FK jag har så mycket planer så det riktigt spritter i kroppen.
Tro nu inte jag skuttar fram (eller jo nästan) men orkar faktiskt inte prata om fysiken den är samma sedan ett bra tag så nu kan jag vant mig vid ökat smärtgrad så då hamnar all sveda och värk i bakgrundenOskyldig

Annons:
Upp till toppen
Annons: