Annons:
Etikettallmänt-prat
Läst 1339 ggr
[TrollKvinnan_66]
2012-10-27 08:50

27/10 God Morgon

Bild 1. Klicka för att öppna i full storlek.

Hur har ni det idag?

Här är det totalt utvriden trasa - vill gå i ide till sommaren, sova, sova, sova säng…Dottern "snubblade" igår över en hund leksak och vad händer *suck* jo, stortån svullar upp och blir blå - trodde först hon vrickat den (igen) men icke sa nicke den är nog bruten =(

Skall hålla koll, dom gör som ändå inget, gå förbi VC på måndag då vi skall och vaccinera hunden också…

Ha en bra dag allihopa!!!

Bifogar bild på mitt <3 hjärtegryn och vår lilla Thorkel!

Annons:
Chestnut
2012-10-27 11:35
#1

Vaknade upp i urdåligt skick med smärtor, mosad hjärna, snorig och strulande urinvägar (dvs mer än vanligt). Nu är stallet fixat så ska vila tills det är dags att plocka in hästarna ikväll…

Med vänliga hälsningar
Chess

[TrollKvinnan_66]
2012-10-27 13:42
#2

#1 hoppas du får en lugn och bra dag trots det urdåliga skick du valnat i - har du många hästar?

Chestnut
2012-10-27 13:48
#3

#2 Äger en men har just nu fyra på gården (snart kommer det ännu fler…) är dock bara två som är installade och behöver mockas hos, resten går på lösdrift.

Med vänliga hälsningar
Chess

[Aquelegia]
2012-10-28 11:40
#4

Igår var en riktigt hektisk dag som alla dagar denna veckan PUH!
Jobbade 10-17.30 sen iväg till brors födelsedag och sedn hem igen. Saknade sambon och hade en så jobbig dag på jobbet så ville träffa lite glada människor så svängde förbi en fest jag vart bjuden på men trodde jag inte skulle orka gå på.
Hade så otroligt kul, jag är väldigt sällan på fest numera så vännerna blev glada över att se mig överraska med min närvaro. Godis för själen med alla kramar.
Idag mår jag som jag förtjänar efter en alldeles för aktiv vecka ^^

[TrollKvinnan_66]
2012-10-28 14:56
#5

#4 visst är det faschinerande att då man gör som alla andra, är aktiv, gör saker hela dagen - är i rörelse och fixar, håller på (jobbar mm.) så blir det alltid "skit" i efterhand, man kan aldrig bara vara och flyta på som alla andra man behöver planera sina aktiviteter, fördela dom för att mäkta med…*suck*

Upp till toppen
Annons: